  • Data: 2018-05-24 15:45:59
    Temat: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-24 o 13:09, J.F. pisze:

    > Moze warto sie przespacerowac, zeby zobaczyc co maja, a czego nie maja i
    > wyjasnic przed obliczeniem.

    Przy okazji połączenia wpłat w jedną przysłali mi list, że mam 14zł z
    groszami nadpłaty. Nie mam pojęcia kiedy i jakim cudem (przecież wiedzą
    kiedy to się pojawiło - co za problem byłoby od razu napisać), ale po
    prostu wpłaciłem o tyle mniej. Mam nadzieję, że się kiedyś nie okaże, że
    od teraz zalegam 14zł i z odsetkami i że nie byłem ubezpieczony, bo
    zawsze brakowało 14zł do wymaganej wpłaty.

    Na razie wydaje mi się, że nasz kraj jest tak skonstruowany, że jak się
    prowadzi działalność to ma się wybór:
    - prowadzi się ją do upadłego, albo
    - pada się z głodu na emeryturze.
    Pozostaje pytanie czy to jeszcze jest wybór, czy już nie.

    > Taki przepis.

    Moje zastrzeżenia nie były do urzędników ZUS tylko do 'onych' (my/oni).
    Dlaczego oni wprowadzili taki przepis! A może ZUS ma jakiś wpływ na te
    przepisy.
    P.G.