  • Data: 2018-05-24 11:18:27
    Temat: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-24 o 10:32, J.F. pisze:
    > Wyliczales juz kapital poczatkowy ? Moze byc warto ... i sie przydadza
    > potwierdzenia.

    Nie wyliczałem. Na razie ZUS jak mi przysyła pismo z wyliczoną
    przewidywaną emeryturą to jest to kwota nieco wyższa od 300zł. Zupełnie
    nie rozumiem po co wydają naszą kasę na wysyłanie takich pism. Przecież
    przekazana informacja jest.... jak to napisać - to właściwie nawet nie
    jest żadna informacja - tylko marnowanie czasu urzędników, papieru,
    drukarki, zużywanie butów listonosza i mojego czasu.

    > Moze bank chcial was przeniesc na konto firmowe, wiecej platne :-)

    Może, ale firmowe w innym banku :).
    P.G.