  • Data: 2018-05-24 13:09:12
    Temat: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pe600t$flt$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2018-05-24 o 10:32, J.F. pisze:

    >Nie wyliczałem. Na razie ZUS jak mi przysyła pismo z wyliczoną
    >przewidywaną emeryturą to jest to kwota nieco wyższa od 300zł.
    >Zupełnie

    To moze czas zlozyc wniosek, bo potem sie kwitki zapodzieja.
    Albo juz maja jakis burdel w bazie danych, bo chyba powinienes co
    najmniej minimalna miec - gdzies od 1998 powinni miec indywidualne
    dane, a to juz 20 lat skladek.

    Moze warto sie przespacerowac, zeby zobaczyc co maja, a czego nie maja
    i wyjasnic przed obliczeniem.

    >nie rozumiem po co wydają naszą kasę na wysyłanie takich pism.
    >Przecież przekazana informacja jest.... jak to napisać - to właściwie
    >nawet nie jest żadna informacja - tylko marnowanie czasu urzędników,
    >papieru, drukarki, zużywanie butów listonosza i mojego czasu.

    Taki przepis.
    Moze przygotowuja spoleczenstwo, moze chca sie zabezpieczyc - "ale
    przeciez informowalismy ile pan dostanie, i tyle pan dostaje" :-)

    J.