  • 21. Data: 2012-10-22 08:48:32
    Temat: Re: przeciwdzialanie stallkingowi bankowo-marketingowemu
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Owszem, w telefonach głośnomówiących tego problemu nie ma, ale nie
    > wszystkie telefony mają system głośnomówiący.

    Mialem wiele telefonow od bardzo tanich po calkiem drogie
    i... kazdy z nich mial lepiej lub bardziej dzialajacy tryb glosnomowiacy.

  • 22. Data: 2012-10-23 00:49:21
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 08:48:32 +0200, Q napisał(a):

    > Mialem wiele telefonow od bardzo tanich po calkiem drogie
    > i... kazdy z nich mial lepiej lub bardziej dzialajacy tryb glosnomowiacy.

    Daleko nie sięgając: słyszałeś o choćby takim telefonie jak Nokia 6310i?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 23. Data: 2012-10-23 11:45:44
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Daleko nie sięgając: słyszałeś o choćby takim telefonie jak Nokia 6310i?

    Taki topowy, biznesowy model i bez spikera?!
    Wstyd :).

    PS
    Jak wchodzil na rynek nie bylo mnie na niego stac
    a teraz... na co komu taka padlina? ;)

  • 24. Data: 2012-10-24 01:45:21
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 11:45:44 +0200, Q napisał(a):

    > PS
    > Jak wchodzil na rynek nie bylo mnie na niego stac
    > a teraz... na co komu taka padlina? ;)

    A znasz inny, na którym wyświetlacz jest idealnie czytelny w pełnym
    słońcu, a bateria wytrzymuje tydzień bez ładowania?

  • 25. Data: 2012-10-24 05:26:39
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu środa, 24 października 2012 01:45:37 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

    > A znasz inny, na którym wyświetlacz jest idealnie czytelny w pełnym
    >
    > słońcu, a bateria wytrzymuje tydzień bez ładowania?

> [...]

    Mam coś takiego. Samsung Solid GT-E 2370, prosty jak budowa cepa, z jasnym
    wyświetlaczem i baterią 2000 mAh (przy sporadycznym użytkowaniu w terenie, ładowany
    co 20-30 dni).
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/gte2370/Samsun
    g-GT-E2370.html

    Używam też jeszcze N6310 ale to już złom, w warunkach ograniczonej widoczności
    podświetlenie słabe, a bateria do 7 dni.

    Przerzuciłem trochę telefonów, a głównym kryterium wyboru była dla mnie zawsze
    długość działania baterii.

  • 26. Data: 2012-10-24 08:57:01
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Dnia Tue, 23 Oct 2012 11:45:44 +0200, Q napisał(a):
    > A znasz inny, na którym wyświetlacz jest idealnie czytelny w pełnym

    Na pustynie go uzywasz;)
    > a bateria wytrzymuje tydzień bez ładowania?
    A tak na poważnie- potwierdzam 6310 to super telefon nawet jeszcze teraz.
    Ale 6303 podobnie- mam go od ponad dwóch lat(wcześniej miałem 6310 własnie) i nic
    innego nie potrzebuje.
    Żona w tym czasie miała jakieą LG, nokie e72, teraz nokie Asha302 i bez porównania do
    poczciwego 6303. Ja bym sie nie zamienił;)

  • 27. Data: 2012-10-26 00:12:23
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 23 Oct 2012 23:57:01 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Żona w tym czasie miała jakieą LG, nokie e72, teraz nokie Asha302 i bez porównania
    do poczciwego 6303. Ja bym sie nie zamienił;)

    Moja żona ma 6303 i jest w nim wręcz zakochana.
    Co najciekawsze, tam też wyświetlacz jest widoczny w pełnym słońcu! Bez
    kolorów co prawda, ale przeczytać można wszystko!

  • 28. Data: 2012-11-03 22:19:46
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote on 2012-10-26_0:12

    Wyjąłem z szuflady prawie rok po naładowaniu i było 2/3 baterii :-)
    używałem przez 3 dni (niewiele, fakt) i po dalszych 3 miesiącach w
    szufladzie było pół baterii...

    Podobno (już były) prezes Nokii powiedział kiedyś, że to była
    największa tej firmy porażka...

    witrak()

  • 29. Data: 2012-11-03 23:17:00
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 22:19:46 +0100, witrak() napisał(a):

    > Podobno (już były) prezes Nokii powiedział kiedyś, że to była
    > największa tej firmy porażka...

    To znaczy, że co było tą porażką?
    Wyprodukowanie Nokii 6310 (bo tak Twoje zdanie zrozumiałem), czy raczej
    brak jej następcy?

  • 30. Data: 2012-11-04 11:16:01
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-03 22:19, witrak() pisze:

    > Podobno (już były) prezes Nokii powiedział kiedyś, że to była
    > największa tej firmy porażka...

    Chyba dlatego, że ci, którzy to kupili, nie chcieli już kupować
    następnego... :)
    Niestety, to działa we wszystkich dziedzinach. Najwyraźniej widać po
    samochodach. Dlatego mojego W124 '90 nie pozbędę się dopóki się da.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.