  • 1. Data: 2012-10-16 17:43:46
    Temat: Powiadomienia mailowe w Synku
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    Nie wiem czy było ale właśnie zauważyłem że pojawiły się powiadomienia
    mailowe w Synku o zdarzeniach na koncie, lokatach, kartach i KE

    Darek

  • 2. Data: 2012-10-16 19:02:24
    Temat: Re: Powiadomienia mailowe w Synku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Oct 2012 17:43:46 +0200, Darek napisał(a):

    > Nie wiem czy było ale właśnie zauważyłem że pojawiły się powiadomienia
    > mailowe w Synku o zdarzeniach na koncie, lokatach, kartach i KE

    Też właśnie miałem napisać że się pojawiło. Są 4 typu powiadomień:
    1) Wiadomość w mobile
    2) Boks wiadomości
    3) Email
    4) SMS

    Według TOiP tylko SMS płatny każdy po 30gr. O ile pamiętam to można to
    ominąć w PlusGSM wysyłając maila na adres +...@t...plusgsm.pl (x
    to numer telefonu).

    W Centrum produktów chyba się więcej pojawiło, między innymi założenie
    PayPal.

    --
    xbartx