  • 1. Data: 2002-06-26 08:22:29
    Temat: Re: prosba (ladna?)
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > nazywam sie Tomasz Kubat i jestem reporterem radia Zet. Mam zamiar
    > wyprodukowac kilka materialow o najlepszych i najgorszych sposobach
    > wydawania pieniedzy zagranica podczas wakacji. Oczywiscie nie chodzi o

    Najgorsza chyba forma, to zaplacenie z gory biuru podrozy ;)

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 2. Data: 2002-06-26 08:23:49
    Temat: prosba (ladna?)
    Od: KamilaC <k...@n...com>

    Dzien Dobry!
    nazywam sie Tomasz Kubat i jestem reporterem radia Zet. Mam zamiar
    wyprodukowac kilka materialow o najlepszych i najgorszych sposobach
    wydawania pieniedzy zagranica podczas wakacji. Oczywiscie nie chodzi o
    to na co wydawac, tylko jak, jakie formy sa najlepsze,
    najbezpieczniejsze, najbardziej oszczedne. Jesli ktos z was ma jakies
    sugestie, rady czy koncepcje, jesli ktos chcialby wystpaic n naszej
    antenie z nimi toprosze o kontakt q...@r...com.pl

    dziekuje z gory za pomoc

  • 3. Data: 2002-06-26 08:31:08
    Od: s...@p...onet.pl (Sebastian Ramatowski)

    KrzysiekPP wrote:

    > Najgorsza chyba forma, to zaplacenie z gory biuru podrozy ;)

    Dlaczego? Jak zaplacisz karta to mozesz potem spokojnie odzyskac srodki
    w drodze reklamacji transakcji w banku.

    Pozdrawiam,
    Sebastian Ramatowski

  • 4. Data: 2002-06-26 09:02:21
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Sebastian Ramatowski" napisał

    > Dlaczego? Jak zaplacisz karta to mozesz potem spokojnie odzyskac srodki
    > w drodze reklamacji transakcji w banku.

    Jasne .. tylko że powodem reklamacji nie może byc raczej niezadowolenie z
    usług biura tylko kwestie dotyczące samej płatności ..

  • 5. Data: 2002-06-26 16:02:37
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    Tomek Kubat tutaj? wow - milo bardzo - chetnie cie slucham w (niestety
    coraz slabszym) radio zet!!!

    ja za granica korzystam z karty, mam przy sobie min. 2. troche
    gotowki, ale minimalnie.