  • 1. Data: 2002-06-26 08:19:46
    Temat: Jak działają karty płatnicze/bankomaty na Krecie?
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    Ktoś ma jakieś doświadczenia, mogą być z zeszłego roku?
    Kreta to Euro, czyli Maestro powinno być korzystniejsze. Działa? A VE
    działa?

  • 2. Data: 2002-06-26 12:24:09
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Ktoś ma jakieś doświadczenia, mogą być z zeszłego roku?
    > Kreta to Euro, czyli Maestro powinno być korzystniejsze. Działa? A VE
    > działa?

    Wróciłam tydzień temu z Krety. Akceptują wszystkie karty. Ja płaciłam Maestro -
    po przeliczeniu wyszedł kurs taki jak w Polsce z tamtego dnia. Przy braniu kasy
    z bankomatu, niestety, wyszło więcej, ale ja wiedziałam, że mają dosyć wysokie
    prowizje (w tym przypadku ok.10 gr./euro więcej)
    Pozdrawiam
    Agge

  • 3. Data: 2002-06-26 20:37:19
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Potwierdzam informacje Agge.
    Używałem Maestro LGnetu, VE Intel., VE Lukasa. Problemów stos. rzadko.
    Najkorzystniej, oczywiście Maestro, potem Intel,...mBank (w zanadrzu).
    Dla Maestra przeliczenie OK; nieco (ciut) większe niż u nas w kantorach.

    Pzdr.,
    zd.

  • 4. Data: 2002-06-26 20:41:34
    Temat: Ps: Tylko płatności kartą, rzecz jasna...
    Od: <z...@p...onet.pl>

    .

  • 5. Data: 2002-06-26 21:50:58
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    z...@p...onet.pl <z...@p...onet.pl> wrote:

    > Potwierdzam informacje Agge.
    > Używałem Maestro LGnetu, VE Intel., VE Lukasa. Problemów stos. rzadko.
    > Najkorzystniej, oczywiście Maestro, potem Intel,...mBank (w zanadrzu).

    Dzięki Wam :)
    Cieszy mnie, że akurat wszystkie wymienione karty mam. Tylko muszę
    odpowiednio zasilić konta co niektóre.

  • 6. Data: 2002-06-28 15:57:31
    Od: Anna Tuszewska <a...@p...pl>

    Witam :)

    W zeszłym roku na Krecie nie działała żadna z moich dwóch
    kart VE PKO BP, nawet w bankomatach oznaczonych znakiem VE.
    Z tych samych bankomatów znajomi wyjmowali bez problemu pieniądze
    kartami VE innych banków...

    Pozdrawiam,

    Ania.

  • 7. Data: 2002-06-28 16:16:12
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Anna Tuszewska <a...@p...pl> writes:

> [...]
    > kart VE PKO BP, nawet w bankomatach oznaczonych znakiem VE.
    > Z tych samych bankomatów znajomi wyjmowali bez problemu pieniądze

    W zeszlym roku na Krecie doskonale dzialala moja karta VE PKO BP. Co
    nie znaczy, ze polecam branie tylko jednej karty, czy tez tylko
    jednego rodzaju kart.

    MJ