  • 1. Data: 2002-06-26 06:57:31
    Temat: Re: [OT] Trzymamy kciuki za Amre :)
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Wiem że to dziś :-) PRNews o tym doniosło .. ale o której ? Ktoś wie ?

  • 2. Data: 2002-06-26 06:57:57
    Temat: [OT] Trzymamy kciuki za Amre :)
    Od: "qb" <q...@q...qb>

    Czymamy kciuki i nie tylko :)
    Powodzenia.
    Daj znac jak juz bedzie mgr Amra :)
    pozdr
    qb

  • 3. Data: 2002-06-26 10:23:28
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Kasia" <K...@e...pl> wrote in message news:afbobg$2ma$1@news.tpi.pl...
    > Wiem że to dziś :-) PRNews o tym doniosło .. ale o której ? Ktoś wie ?

    Około 14.00 (chyba po 14.00)

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-06-26 11:02:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Około 14.00 (chyba po 14.00)

    To niezle, bo ok. 11 byl jeszcze na grupie :-))

  • 5. Data: 2002-06-26 11:07:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jun 26, 2002 at 01:02:27PM +0200, Witek wrote:

    > To niezle, bo ok. 11 byl jeszcze na grupie :-))

    Zbieral jeszcze materialy ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-06-26 11:26:05
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Zbieral jeszcze materialy ;-)

    LOL :-)

    Ps. a na serio to trzymamy kciuki :-)

  • 7. Data: 2002-06-26 11:33:34
    Od: Michal Macierzynski - Amra <m...@s...waw.pl>

    > LOL :-)
    >
    > Ps. a na serio to trzymamy kciuki :-)

    Dziekuje :)
    To juz za 50 minut :)

    --

    AMRA vel ASMODEUSZ
    m...@s...waw.pl

  • 8. Data: 2002-06-26 11:49:30
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    :-))) Egzaminuja Cie on line ??

  • 9. Data: 2002-06-26 11:49:58
    Od: Michal Macierzynski - Amra <m...@s...waw.pl>

    > :-))) Egzaminuja Cie on line ??

    Nie, ale wczesniej przyszedlem i mi sie nudzi :)
    Wiec siedze w ZSP na SGHu i sobie cos tam robie ;D
    Nauczyc sie juz i tak nic wiecej nie naucze, prace znam...
    Moze mi nie dadza jakiegos glupiego pytania :)))

    --

    AMRA vel ASMODEUSZ
    m...@s...waw.pl

  • 10. Data: 2002-06-26 11:50:45