  • 1. Data: 2002-06-26 07:43:58
    Temat: Bank Millenium - maja balagan?
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    Witam!

    12 misiecy temu zalozylem konto w banku Millenium
    6 miesiecy temu zamknalem konto osobiscie w oddziale, oddalem karty itd.
    4 misiace temu zadzwonila do mnie pani z ich telemarketingu i pyta czy chce
    zlecenie stale, ja mowie ze nie mam juz tak konta od dawna, a ona do mnie,
    ze jesli nie potwierdzilem decyzji 30 dni po rozwiazaniu umowy, to konto
    dalej funkcjonuje i nalicza oplaty i na pewno nie zapomni bank o mnie!
    Niezbyt milym tonem!
    Dzwonie zaraz do oddzialu gdzie mialem konto i pytam co jest grane -
    kierownik przeprasza, mowi ze faktycznie zaszla pomylka.
    I nagle dostaje pismo z centrali Millenium ze oni ze mna rozwiazuja umowe,
    dlatego ze nie przestrzegalem warunkow i ze jestem im jeszcze winny
    kilkanascie zlotych za oplaty!
    Szukam namiarow na oddzial w Bytomiu by to zalatwic przez telefon - nigdzie
    nie ma! tylko infolinia! I teraz strace iles czasu na dojazd i jeszcze nie
    wiem jak to sie skonczy!
    Ludzie! To sa kpiny!

    Tobi

  • 2. Data: 2002-06-26 09:22:27
    Temat: Re: Bank Millenium - maja balagan?
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Tobi <z...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam namiarow na oddzial w Bytomiu by to zalatwic przez telefon - nigdzie
    > nie ma! tylko infolinia! I teraz strace iles czasu na dojazd i jeszcze nie
    > wiem jak to sie skonczy!

    Nic nie stracisz. Olej ich i tyle.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-06-26 09:34:52
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    olalbym ich, tylko pewnie predzej czy pozniej beda posylac jakies pisma itd.
    Nie mam dokumentu rozwiazania umowy, a nie znam ichniejszych zasad, skoro
    radzisz mi ich olac, to opisz krotko jak to jest!
    Tobi

  • 4. Data: 2002-06-26 12:20:29
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Wed, 26 Jun 2002 11:34:52 +0200, "Tobi" <z...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    >Nie mam dokumentu rozwiazania umowy, a nie znam ichniejszych zasad, skoro

    a dlaczego nie masz wypowiedzenia (lub potwierdzenia) rozwiązania
    umowy?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2002-06-26 12:43:37
    Od: "Tobi" <z...@p...onet.pl>

    nie mam wypowiedzenia bo po prostu bylem tam osobiscie, powiedzialem co i
    jak, facet sprawdzil i tyle. Mi przez mysl nie przeszlo ze taki cyrk
    bedzie, nikt tez nie dal mi zadnego papierka.
    Tobi