  • 1. Data: 2002-06-26 08:28:19
    Temat: Big Blue, Adonis Beach, Korfu - w piatek lece
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    Ciekawe jak bedzie. Jade troche w ciemno, bo nikt z grupy ni byl na Korfu z
    Big Blue.
    Ale obiecuje, ze jak wroce to dokladnie opisze.

  • 2. Data: 2002-06-26 08:28:53
    Temat: Re: Big Blue, Adonis Beach, Korfu - w piatek lece
    Od: "Weronika Orzel" <w...@h...pl>

    O Boze, przepraszam - mialo isc na pl.rec.turystyka :-((((((((

  • 3. Data: 2002-06-26 08:45:13
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    Weronika Orzel <w...@h...pl> wrote:

    > O Boze, przepraszam - mialo isc na pl.rec.turystyka :-((((((((

    Piszesz z MSOE 6 - skorzystaj z funkcji Cancel. Podświetl swoją
    wiadomość (omyłkową) na grupie, następnie z gł. Menu: Message -> Cancel
    Message (albo analogicznie po polsku, zależy jaka wersja językowa OE).

  • 4. Data: 2002-06-26 10:10:49
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Robert" <m...@B...pl> wrote in message

    > Piszesz z MSOE 6 - skorzystaj z funkcji Cancel. Podświetl swoją
    > wiadomość (omyłkową) na grupie, następnie z gł. Menu: Message -> Cancel
    > Message (albo analogicznie po polsku, zależy jaka wersja językowa OE).

    obawiam sie ze nic yto nie da. google juz zjadl i zarchiwizowal.

  • 5. Data: 2002-06-26 10:16:25
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    WaSyL <w...@c...pl> wrote:

    > obawiam sie ze nic yto nie da. google juz zjadl i zarchiwizowal.
    ale nie wszyscy czytają przez google :)
    większość osób chyba jednak używa czytników

  • 6. Data: 2002-06-26 11:16:26
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Robert <m...@b...pl> wrote:

    > Piszesz z MSOE 6 - skorzystaj z funkcji Cancel. Podświetl swoją

    nic nie da; news.tpi.pl nie akceptuje canceli

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.

  • 7. Data: 2002-06-26 11:47:45
    Od: "Robert" <m...@B...pl>

    Asia Jedrychowska <a...@a...net> wrote:

    > nic nie da; news.tpi.pl nie akceptuje canceli

    Acha, to przepraszam - nie wiedziałem, bo nie korzystam z tego serwera.