  • 1. Data: 2007-05-08 18:43:40
    Temat: promocja Mastercard Millenium - ktoś otrzymał zwort 5% ?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Na wyciągu marcowym była informacja, że w ramach promocji za zakupy wykonane
    od 5 marca do 3 czerwca bank zwróci 5% (max 760 zł)
    Dodatkowo jest informacja, że zwrot nastąpi już w kolejnym miesiącu.

    Czy ktoś już otrzymał taki zwrot? U mnie nie ma żadnych tego typu
    transakcji.

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2007-05-08 18:57:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 May 2007 20:43:40 +0200,
    osoba podpisana: plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    napisała:
    [..]
    > Czy ktoś już otrzymał taki zwrot? U mnie nie ma żadnych tego typu
    > transakcji.

    tak. 6 pln z groszami :) Jakoś przy generowaniu wyciągu.

    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...

  • 3. Data: 2007-05-08 19:06:09
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:slrnf41hvv.gd8.kjonca@kjonca.kjonca,
    niejaki(a): Kamil Jońca z adresu <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > tak. 6 pln z groszami :) Jakoś przy generowaniu wyciągu.

    jak rozumiem zrobiłeś transakcje za 120 zł :)
    ja czekam na więcej

    a możesz mi powiedzieć dokładnie z jaką datą pojawia się transakcja?

    --
    plusz

  • 4. Data: 2007-05-08 19:19:54
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 May 2007 21:06:09 +0200,
    napisała:
    > W artykule news:slrnf41hvv.gd8.kjonca@kjonca.kjonca,

    > jak rozumiem zrobiłeś transakcje za 120 zł :)

    Wiecej. Wiele więcej.

    > a możesz mi powiedzieć dokładnie z jaką datą pojawia się transakcja?

    data rozliczenia/transakcji opis kwota
    2007-04-30/2007-04-30 zwrot 5% - promocja MasterCard 6,61 PLN

    KJ

    Teamwork is essential -- it allows you to blame someone else.

  • 5. Data: 2007-05-08 21:17:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > data rozliczenia/transakcji opis kwota
    > 2007-04-30/2007-04-30 zwrot 5% - promocja MasterCard 6,61 PLN
    >
    > KJ

    zgodnie z regulaminem 30.04 powinny pojawic sie zwroty, ale ja tez NIC
    nie dostalem chociaz obroty mialem spore ;-(

    zadzwonie i zapytam, ale generalnie bardzo mi sie to niepodoba

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-05-09 08:34:55
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > zgodnie z regulaminem 30.04 powinny pojawic sie zwroty, ale ja tez NIC
    > nie dostalem chociaz obroty mialem spore ;-(
    >
    > zadzwonie i zapytam, ale generalnie bardzo mi sie to niepodoba

    Może najpierw przeczytaj ten regulamin...
    Zwłaszcza punkt o tym ILU bedzie beneficjentów zwrotów.
    ;-)

    Sławek

  • 7. Data: 2007-05-09 08:54:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Może najpierw przeczytaj ten regulamin...
    > Zwłaszcza punkt o tym ILU bedzie beneficjentów zwrotów.
    > ;-)
    >
    > Sławek

    regulamin juz czytalem i wiem, ze kwota zwrotu jest BARDZO ograniczona, nie
    bylem na tyle naiwny, aby wierzyc ze dostane zwrot 5% calego zadluzenia,
    ale zeby ani grosza?

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-05-09 10:13:59
    Od: "Slavekk " <s...@g...pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > regulamin juz czytalem i wiem, ze kwota zwrotu jest BARDZO ograniczona,
    nie
    > bylem na tyle naiwny, aby wierzyc ze dostane zwrot 5% calego zadluzenia,
    > ale zeby ani grosza?

    Nie chce mi się sprawdzać, ale ZTCP ograniczenie polegało na odcięciu
    strumyka kasy po przekroczeniu puli przeznaczonych na promocję srodkow.
    czyli jeden moze dostac zwrot a inny wcale. Nie widze w tym nic dziwnego.
    Slawek

  • 9. Data: 2007-05-09 10:21:00
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > strumyka kasy po przekroczeniu puli przeznaczonych na promocję srodkow.
    > czyli jeden moze dostac zwrot a inny wcale. Nie widze w tym nic dziwnego.

    Zgoda, tak wlasnie jest. Ale w takim razie jak byla rozdysponowana kasa na
    promocje?
    Wynonalem kilka operacji juz w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego i NIC.
    Czyzby srodkow na promocje nie wystarczylo nawet dla wszystkich, ktorych
    transakcje rozliczono w pierwszym dniu?

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-05-09 10:32:12
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 May 2007 12:21:00 +0200,
    osoba podpisana: RobertS <b...@p...pl>
    napisała:
    [...]
    > Zgoda, tak wlasnie jest. Ale w takim razie jak byla rozdysponowana kasa na
    > promocje?
    > Wynonalem kilka operacji juz w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego i NIC.

    Ja jak sobie czytałem regulamin, to mi wyszło, ze jest podział puli
    nagród na tygodnie.
    Na każdy tydzień było 13000 (czyli 260 tys płatności), a to IMO jest
    niewiele (Ile mille wydało mastercardów ?).

    KJ

    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.