  • 11. Data: 2007-05-09 17:49:33
    Temat: Re: promocja Mastercard Millenium - ktoś otrzymał zwor t 5% ?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:f1s13f$82v$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Slavekk z adresu <s...@g...pl> napisał(a):

    > Może najpierw przeczytaj ten regulamin...
    > Zwłaszcza punkt o tym ILU bedzie beneficjentów zwrotów.
    > ;-)

    a gdzie jest ten regulamin?
    pracownik infolinii nie był w stanie znaleźć na www i jedynie stwierdził, że
    każdy dostanie 5% (było to w marcu - nie nagrywałem :))

    --
    plusz.pl

  • 12. Data: 2007-05-09 17:56:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 May 2007 19:49:33 +0200,
    osoba podpisana: plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
    napisała:
    > W artykule news:f1s13f$82v$1@inews.gazeta.pl,

    > a gdzie jest ten regulamin?
    > pracownik infolinii nie był w stanie znaleźć na www i jedynie stwierdził, że
    > każdy dostanie 5% (było to w marcu - nie nagrywałem :))

    http://www.millenet.pl/images/PL/Regulamin_promocji_
    kart_kredytowych_MasterCard_1367656.pdf

    Ale fakt pojawił się *po* rozpoczęciu promocji.

    KJ

    Remember: Silly is a state of Mind, Stupid is a way of Life.
    -- Dave Butler

  • 13. Data: 2007-07-03 05:08:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 8 May 2007 18:57:03 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    A dzis po raz drugi; 8+ PLN
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 14. Data: 2007-07-04 06:59:12
    Od: " mar" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    raz 10 a raz 9 tyle, że to jakoś tak dużo mniej niż obiecywane 5%.

  • 15. Data: 2007-07-04 07:26:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mar pisze:
    > raz 10 a raz 9 tyle, że to jakoś tak dużo mniej niż obiecywane 5%.

    A jak to liczyłeś ? Bo wg mnie *nie da* się stwierdzić czy dotrzymali
    warunków promocji czy nie.

    KJ

  • 16. Data: 2007-07-04 09:53:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jak to liczyłeś ? Bo wg mnie *nie da* się stwierdzić czy dotrzymali
    > warunków promocji czy nie.

    Wlasnie. Raiffeisen jest bardzie transparentny...
    http://www.raiffeisen.pl/object.php/act/sho/oid/ba9f
    6d693d3492bb29f0803f45b41b50

    MK

  • 17. Data: 2007-07-04 10:14:10
    Od: " mar" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    po prostu wartość rozliczonych transakcji bezgotówkowych za kwiecień lub maj i
    razy 5% ale wiem, że pewnie to nie takie proste było. tak samo jak z
    "super-hiper-duetem", pooklejane oddziały 10%-ami ale ... i tu sie zaczyna.
    zresztą i tak chyba zrezygnuję z MILLENNIUM. ostatnio kilkakrotnie musiałem
    czekać w kolejce (prawie jak w PKO BP)do kasy pomimo, że dwa stanowiska były
    czynne ale oba zajmowały się wciskaniem klientom super-hiper płaskich kart
    kredytowych z super-hiper limitem 500PLNów. rozumiem, że sprzedaż musi iść ale
    to już przegięcie. i te żałosne argumenty Pań wciskających i te błyszczące
    oczy klientów pokazały mi jak łatwo można ludziom badziew wcisnąć.

  • 18. Data: 2007-07-04 10:24:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mar pisze:
    > po prostu wartość rozliczonych transakcji bezgotówkowych za kwiecień lub maj i
    > razy 5% ale wiem, że pewnie to nie takie proste było.

    Poczytaj łaskawie regulamin, a nie wypisuj takich bzdur.
    KJ

  • 19. Data: 2007-07-04 11:23:00
    Od: " mar" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    tak panie "mądry" regulaminowo macie rację. chyba nigdy nie doczekam czasu
    kiedy 5% = 5% w bezpośrednim i prostym odbiorze bez jakichś wielostronicowych
    regulaminów.