  • 1. Data: 2007-05-08 20:29:46
    Temat: Lukas - serwis SMS?
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Czy ktoś z Was ma może info, czy i kiedy Lukas zamierza wprowadzić
    serwis SMS? Coś, co jest już standardem nadal jest nieosiągalne dla
    Lukasa, co mnie bardzo wkurza.

    Pozdrawiam

    Zagłoba

  • 2. Data: 2007-05-08 21:17:44
    Temat: Re: Lukas - serwis SMS?
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "zagloba" <n...@p...ci> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was ma może info, czy i kiedy Lukas zamierza wprowadzić serwis
    > SMS? Coś, co jest już standardem nadal jest nieosiągalne dla Lukasa, co
    > mnie bardzo wkurza.

    Kiedys mowili, ze wkrotce wprowadza... ale to bylo kiedys...

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2007-05-08 21:20:50
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Piterson napisał(a):

    > Kiedys mowili, ze wkrotce wprowadza... ale to bylo kiedys...

    No więc właśnie - zakładałem konto w sierpniu ubiegłego roku i też
    mówili że zaraz wprowadzą... Póki co minęło 9 miesięcy i po SMSach ani
    śladu.

  • 4. Data: 2007-05-08 21:43:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 08 May 2007 23:20:50 +0200, zagloba <n...@p...ci> wrote:

    >No więc właśnie - zakładałem konto w sierpniu ubiegłego roku i też
    >mówili że zaraz wprowadzą... Póki co minęło 9 miesięcy i po SMSach ani
    >śladu.

    LOL. To już większośc Banków Spółdzielczych takowe posiada.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 5. Data: 2007-05-09 08:34:45
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 8 Maj, 22:29, zagloba <n...@p...ci> wrote:
    > Czy ktoś z Was ma może info, czy i kiedy Lukas zamierza wprowadzić
    > serwis SMS? Coś, co jest już standardem nadal jest nieosiągalne dla
> [...]

    Ja mam zestaw Lukas + mbank, w lukasie przelewy za darmo do mbanku
    oraz
    wszelkie rachunki, a przelewy nagłe z mbanku i jak na razie sprawdza
    się :>

    Jedyny mankament to opłata 50gr za przelew z mbanku, ale za
    prowadzenie
    w żadnym nie płacę nic, więc da się żyć

    pzdr.
    L.