  • 1. Data: 2007-05-08 13:51:03
    Temat: ING - karty kredytowe.....czy wreszcie będzie normalnie ?
    Od: k...@k...gliwice.pl

    Witam,

    stała się jasność ( umysłów ) i Bank obniżył zarówno opłaty za kartę
    jak i zrezygnował z pobierania opłaty za realizację polecenia zapłaty
    przy spłacie karty.
    Np. dla Mastercarda/Visy Calssic jeżeli średniomiesięczne obciążenia
    są mniejsze niż 500 PLN opłata wynosi 50 PLN ( rocznie ). Ktoś
    wreszcie zaczął mysleć.

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 2. Data: 2007-05-08 14:18:44
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik <k...@k...gliwice.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    Heh, no rzeczywiście, 100 zł miesięcznie dla płaskich, 500 zł dla
    zwykłych i 1000 zł dla żółtych. Pewnie za rok powoli zacznie
    wchodzić standard jakichś minimalnych obrotów, typu 200 zł na
    miesiąc żeby wznowienie karty było darmowe. Citi juz chyba to
    praktykuje, choć chyba nie ma tego w TOiP.

    A w BPH dalej dla żółtych kart 3000 a dla zwykłych 1500. Od ponad
    3 lat żadnych zmian. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2007-05-08 14:46:38
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarekZ <m...@w...irc.pl> napisał(a):

> [...]
    > praktykuje, choć chyba nie ma tego w TOiP.
    >
    > A w BPH dalej dla żółtych kart 3000 a dla zwykłych 1500. Od ponad

    Sadze, ze czekaja na decyzje wlasciciela (prawdopodobnie GE Money), bo czesc
    wcielana do PKOSA przejdzie na ich produkty w miare wygasania dotychczasowych.

    BTW fajna pulapeczka z tymi 116 dniami od poczatku pierwszego okresu rozlicznioewego
    - jak ktos sie nei bedzie spodziewal, ze na koniec 3-o okresu bedzie musial splacic
    3 okresy, lub beda odsetki, niezle sie moze przejechac. W reklamach jest tak
    metnie, jakby mialo to obowiazywac przez caly czas funkcjonowania karty, a nie, ze
    jest to zablokowanie koniecznosci splat 2-ch pierwszych okresow.

  • 4. Data: 2007-05-09 17:20:44
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@k...gliwice.pl pisze:

    > stała się jasność ( umysłów ) i Bank obniżył zarówno opłaty za kartę (...) Ktoś
    wreszcie zaczął mysleć.

    Taa markating w czystej niezmąconej postaci.

    MC i zwolnienie z opłaty aktywacyjnej:
    było - wykonanie transakcji bezgotówkowych na sumę min. 1500 zł przez 3 m-c
    jest - wykonanie transakcji bezgotówkowych na średniomiesięczną kwotę
    min. 500 zł przez 3 m-c

    Może mnie ktoś oświecić gdzie jest są owe zmiany?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 5. Data: 2007-05-09 18:13:19
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net>
    napisał w wiadomości news:f1svtd$d0f$1@sunflower.man.poznan.pl...

> [...]
    > kwotę min. 500 zł przez 3 m-c
    >
    > Może mnie ktoś oświecić gdzie jest są owe zmiany?

    To o czym piszesz dotyczyło opłaty za wydanie karty. I przy żółtej
    było to 7,5k a teraz jest mniej.

    Natomiast uległy zmniejszeniu obroty powodujace brak pobierania
    opłaty w kolejnych latach.

    marekz

  • 6. Data: 2007-05-09 18:44:14
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    MarekZ pisze:

    > To o czym piszesz dotyczyło opłaty za wydanie karty. I przy żółtej
    > było to 7,5k a teraz jest mniej.
    >
    > Natomiast uległy zmniejszeniu obroty powodujace brak pobierania
    > opłaty w kolejnych latach.

    To wiem chodziło mi o zapiski w tym artykule:

    http://banki.prnews.pl/index.php/ing_bank_slaski_obn
    iza_oplaty_za_karty_kredytowe,display,27967

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski