  • 1. Data: 2007-05-08 15:22:20
    Temat: otwarcie konta w Niemczech - jak najłatwiej, który bank najlepszy?? Podzielcie się doświadczeniem!!!
    Od: "czekan" <n...@e...pl>

    Witam
    ponieważ w polskim oddziale Deutsche Banku nie można otworzyc konta
    osobistego ale w niemieckim banku, to jestem zmuszony wyjechac do Niemiec po
    to tylko zeby zalozyc sobie konto. Potrzebuje dane niemieckiego banku, byle
    nie Deutsche Bank, bo mnie wku@#@!, w którym jako Polak-obywatel UE - mogę
    bezproblemowo założyć konto w ciągu jednej wizyty, uzyskując jeszcze dostęp
    do rachunku drogą internetową i najlepiej żeby mozna się porozumieć po
    angielsku ;) Czy może mi ktoś podać taki adres, chcę jechać na jedną wizytę
    do Niemiec, i nie chciałbym zaliczyć pudła. Z tego co się zdążyłem
    zorientować,
    korespondencyjnie nie da się załatwić otwarcia rachunku osobistego w banku
    niemieckim. Podzielcie się swoimi uwagami, bardzo Was proszę i moze podajcie
    jakieś interesujące linki, jak możecie.

    pozdrawiam
    nosorozec

  • 2. Data: 2007-05-08 15:29:19
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    Użytkownik "czekan" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > ponieważ w polskim oddziale Deutsche Banku nie można otworzyc konta
    > osobistego ale w niemieckim banku, to jestem zmuszony wyjechac do Niemiec
    > po

    Polecam VW bank. Możesz tu i mieć tam

  • 3. Data: 2007-05-08 22:30:27
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    czekan pisze:
    > Witam
    > ponieważ w polskim oddziale Deutsche Banku nie można otworzyc konta
    > osobistego (...)

    Poszukaj w archiwum grupy na pewno było i to nie raz.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-05-09 04:34:34
    Od: roman k <K...@a...pl>

    Potrzebuje dane niemieckiego banku, byle
    > nie Deutsche Bank, bo mnie wku@#@!, w którym jako Polak-obywatel UE - mogę
    > bezproblemowo założyć konto

    Jeśli już cię przestaną wk.. to możesz spróbować to; Porozumiesz się po
    polsku. Ja nie narzekam.

    Andrzej Szymkow
    Seniorkundenberater
    Deutsche Bank Privat- und Geschäftskunden AG
    Investment- und FinanzCenter Frankfurt (Oder)
    Karl-Marx-Str.193
    15230 Frankfurt (Oder)
    Deutschland

    Tel: 0049 335 55 67 257