  • 21. Data: 2003-06-05 16:12:20
    Temat: Re: [pr] Miliony złotych na złe konto
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    news:bbnclf$n8l$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Dlatego dziwi mnie, że nie sprawdzono ręcznie przlewu na 6.5 Mzł

    A co mieli sprawdzać. Wszystko się zgadzało.
    Pytanie kto za tym stał????
    Członek Zarządu oddziału VW czy funkcjonariusz US :-(((

    Bo nie "zwykły" czytelnik p.b.b.

    Może spróbujecie komuś znajomemu , kto ma dostać zwrot zmienić konto w US na
    jakiś virtualbank ???

  • 22. Data: 2003-06-05 16:22:43
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał:

    > To dlaczego honorarium z UWr wróciło z BZWBK gdyż zamiast Piotr Solarz
    > napisali tam Piotr Solorz?

    Widocznie bzwbk sprawdza te dane, podobnie jak Rajfi. Np. mB nie sprawdza tych
    danych.

  • 23. Data: 2003-06-05 17:01:48
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    blad wrote:
> [...]

    Nie zdziwiłbym się, gdyby to właśnie automat zadziałał i odbił.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 24. Data: 2003-06-05 17:37:13
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    blad wrote:

    > niestety w sieci tego nie znalazlem - tylko na papierze

    http://www1.gazeta.pl/wyborcza/1,34513,1512306.html

    pzdr

    Tomek

  • 25. Data: 2003-06-05 21:09:47
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > pisalem ze sorbnet jest niestandardowy, latwiej puscic 2-3 elixiry
    > wiecej niz zastanawiac sie gdzie i ktora opcja puszcza sie sorbnet
    > tym bardziej ze przelewy eliksirem i tak sie wykonyje, wiec przy
    > podziale np. zamiast 30 przelewow eliksirem wypuszcza sie 32
    > a tak by bylo 30 + jakis tam sorbnet

    A w jakim to banku ?
    W BZ WBK standardowo przelewy puszcza sie eliksierem. Jednakze przelewy
    powyzej 1,0 mln zl musza isc Sorbnetem, to bank sam to juz popycha "recznie"
    jako Sorbnet. I placi sie jak za eliksir.

    Karol

  • 26. Data: 2003-06-05 21:19:30
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    >
    > Bo nie "zwykły" czytelnik p.b.b.
    >
    > Może spróbujecie komuś znajomemu , kto ma dostać zwrot zmienić konto w

    Tak naprawdę nie stanowi to żadnego problemu, problem w tym żeby zmienić to
    takiej firmie, która ma dostać taki fajny zwrot.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."
    Paulo Coelho

  • 27. Data: 2003-06-06 07:59:26
    Temat: Re: [pr] 67 000 000 złotych na złe konto
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >
    > Tak naprawdę nie stanowi to żadnego problemu, problem w tym żeby zmienić
    > takiej firmie, która ma dostać taki fajny zwrot.

    We wczorajszej gazecie było sprostowanie. Nie chodziło o 6.5 Mzł lecz o 67
    Mzł.
    Firma to VW. Ponoć dostali już swoje 67 000 000 zł zwrotu.

    Piotrek

  • 28. Data: 2003-06-06 12:31:45
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Karol napisał(a):

    > A w jakim to banku ?
    rajfajzen, ale imho w bph tez tak jest bo program podobny

    p.s. dopytalem sie w ksiegowsci i jest jeszcze gorzej
    eliksir zleca sie przez home cash, a z sorbnetem trzeba dzwonic
    do oddzialu, specjalnie zlecac i jeszcze doplacic 50pln

    do tego dochodza kwestie potwierdzania zlecen, dla home cash jest
    podpis kluczem prywatnym, przy sorbnecie to nawet nikt nie pamieta
    jak sie go zatwierdzalo (osobiscie?)
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 29. Data: 2003-06-06 15:37:09
    Temat: Re: [pr] Miliony z?otych na z?e konto
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 5 Jun 2003 13:49:01 +0200 "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    wrote:

    > To dlaczego honorarium z UWr wróci?o z BZWBK gdy? zamiast Piotr Solarz
    > napisali tam Piotr Solorz?

    Przewaznie jest tak, ze jak sie zgadza 100% numeru rachunku, to idzie
    reszta niesprawdzona. Jezeli cos jest nie tak z rachunkiem to reszta
    jest sprawdzana dokladnie.

  • 30. Data: 2003-06-06 16:31:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "berdycz" <p...@b...pl> writes:

    > A co mieli sprawdzać. Wszystko się zgadzało.
    > Pytanie kto za tym stał????
    > Członek Zarządu oddziału VW czy funkcjonariusz US :-(((

    Statystycznie nalezy domniemywac, ze raczej ktos z US. Z tym, ze zapewne
    podrobione formularze byly wyslane z zewnatrz, normalnie, a insider byl
    potrzebny zapewne do tego, by dowiedziec sie jak one maja wygladac i
    ze w ogole jest taka mozliwosc (tym samym praktycznie nie ma mozliwosci
    namierzenia insidera, zas jakiekolwiek slady moga byc tylko po stronie
    rachunku bankowego).
    Naturalnie bank rowniez pewnie nie jest krysztalowy, tak normalnie
    idac do banku nie dostajemy od reki i bez zadnych sensownych dokumentow
    karty, ktora mozna w krotkim czasie wyplacic X mln zl z bankomatow,
    akcja pewnie byla przygotowana juz po zlozeniu deklaracji przez firme.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator