    From: "ppinq" <p...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: potwierdzenia przelewow w bankach internetowych
    Date: Sun, 03 Feb 2002 21:37:37 +0100

    >Może jest to wyjaśnione w aktach wykonawczych?

    W tym celu ustawa musiałaby zawierać odpowiednią delegację dla ministra.
    Być może problem rozwiąże się wraz z wprowadzeniem elektronicznego
    podpisu. Ciężko będzie wtedy urzędnikowi twierdzić, że np. wskutek
    "nienależytego" zabezpieczenia do dokumentu wprowadzono jakieś zmiany :)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl