  • Data: 2002-02-04 07:58:56
    Temat: Re: potwierdzenia przelewow w bankach internetowych
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:02020323343817@polnews.pl...

    > A to już można podciągnąć pod nadinterpretację
    przepisów
    > ze strony banków :)))
    > Jeżeli dotąd nikt tego nie kwestionuje, to może
    to wynikać
    > z dwóch przyczyn:
    > 1. Zdroworozsądkowego podejścia
    > 2. Niedokładnej znajomości przepisów.
    > Coś mi się wydaje, że bardziej prawdopodobny
    jest jednak pkt.2
    > Mam nadzieję, że żaden urzędnik nie czyta tego
    wątku i nie zacznie
    > kombinować :)

    Wiesz co, wyślij maila do kilku banków z
    zapytaniem na jakiej podstawie (konkretny
    paragraf) wykonuja te wydruki i zamieszczaja
    adnotację jak zacytowałem

    > No przecież ja wcale nie twierdzę, że forma
    elektroniczna jest
    > niedobra, tylko że przepisy są niefortunnie
    sformułowane.

    Są formułowane przez prawników w trosce o
    prawników (aby pracy nigdy nie zabrakło ;-)))

    > Tfu,tfu... nie jestem żadnym urzędnikiem.
    > Spotkałem już jednak mnóstwo absurdalnych
    interpretacji różnych
    > przepisów i dlatego drążę temat.

    Sark