  • Data: 2002-02-03 22:34:38
    Temat: Re: potwierdzenia przelewow w bankach internetowych
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (..)
    >To ci jeszcze powiem ze:
    >- na wyciągu PAPIEROWYM który otrzymuję z BZWBK
    >jest też adnotacja " Dokument jest wydrukiem
    >komputerowymi nie wymaga dodatkowych podpisów oraz
    >stempla bankowego"
    (..)
    A to już można podciągnąć pod nadinterpretację przepisów
    ze strony banków :)))
    Jeżeli dotąd nikt tego nie kwestionuje, to może to wynikać
    z dwóch przyczyn:
    1. Zdroworozsądkowego podejścia
    2. Niedokładnej znajomości przepisów.
    Coś mi się wydaje, że bardziej prawdopodobny jest jednak pkt.2
    Mam nadzieję, że żaden urzędnik nie czyta tego wątku i nie zacznie
    kombinować :)

    (..)
    >Ech... zwróć uwagę na słowo MOGĄ .... w
    >odróżnieniu od tradycyjnej znanej juz od wieków!!!
    >
    >1. Oświadczenia woli składane w związku z
    >dokonywaniem czynności
    >bankowych MOGĄ być wyrażone za pomocą
    >elektronicznych nośników informacji.
    >
    >Ktos wreście zuważył że lasów jest coraz mniej !!

    No przecież ja wcale nie twierdzę, że forma elektroniczna jest
    niedobra, tylko że przepisy są niefortunnie sformułowane.

    >A swoją drogą to nie chciałbym spotkać na swojej
    >drodze takiego urzędnika jak ty pinQ ;-))

    Tfu,tfu... nie jestem żadnym urzędnikiem.
    Spotkałem już jednak mnóstwo absurdalnych interpretacji różnych
    przepisów i dlatego drążę temat.

    A tutaj trzeba przyznać, że byłoby do czego się przyczepić :)

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl