  • 1. Data: 2002-02-02 13:58:24
    Temat: potwierdzenia przelewow w bankach internetowych
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    Jaki dokument daje mi potwierdzenie wykonanego przelewu?
    Przypuszczam ze wyciag z konta w formie elektronicznej nie
    bedzie respektowany nigdzie. Czy wyciag z rachunku albo
    historia rachunku w formie pisemnej wystarcza czy musze
    posiadac osobne pisemne potwierdzenie kazdego przelewu?
    Konkretnie chodzi mi oczywiscie o Inteligo :)))
    Jesli zlikwiduje tam rachunek to chcialbym miec jakies
    potwierdzenia dokonanych transakcji.

  • 2. Data: 2002-02-02 19:19:48
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Radosław Popławski <r...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:7...@4...com..
    .

    > Źle przypuszczasz. Jeszcze nigdzie mi tego nie kwestionowano, włącznie
    > z US.

    Bo jak urzednik jest kumaty to nie ma powodu kwestionowac. Przeciez i tak za
    pare dni wplata zostanie zaksiegowana we wlasciwym miejscu. A jak nie
    zostanie to wyciag, nawet z internetu, pozwoli im zidentyfikowac bledne
    ksiegowanie.

    Karol

  • 3. Data: 2002-02-02 19:22:42
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

  • 4. Data: 2002-02-03 12:38:28
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Źle przypuszczasz. Jeszcze nigdzie mi tego nie kwestionowano, włącznie
    >z US.

    A praktycznie to w jakiej postaci przedstawia się to w US - na
    dyskietce, wydruku, czy też prezentacji na monitorze?

    PinQ

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 5. Data: 2002-02-03 12:48:10
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 03 Feb 2002 13:38:28 +0100, w <0...@p...pl>,
    "ppinq" <p...@h...pl> napisał(-a):

    > A praktycznie to w jakiej postaci przedstawia się to w US - na
    > dyskietce, wydruku, czy też prezentacji na monitorze?

    Ja faksowałem :P.

  • 6. Data: 2002-02-03 13:04:19
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Ja faksowałem :P.

    Trochę co innego miałem na myśli.
    Taki wydruk czy faks każdy podatnik może sobie spreparować sam
    bez "pomocy" banku.
    W pewnym momencie może zaistnieć potrzeba konfrontacji tego ze
    źródłem - i co wtedy?

  • 7. Data: 2002-02-03 13:20:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 03 Feb 2002 14:04:19 +0100, w <0...@p...pl>,
    "ppinq" <p...@h...pl> napisał(-a):

    > Trochę co innego miałem na myśli.
    > Taki wydruk czy faks każdy podatnik może sobie spreparować sam
    > bez "pomocy" banku.

    Tak jak i wpłatę pocztową...

  • 8. Data: 2002-02-03 13:28:34
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    >Tak jak i wpłatę pocztową...

    Z tą "drobną" różnicą, że na poczcie otrzymuje się dowód nadania
    z pieczątką i podpisem/parafą osoby przyjmującej :)

  • 9. Data: 2002-02-03 13:30:08
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ppinq" <p...@h...pl> napisał w
    wiadomości news:02020314041927@polnews.pl...
    > Trochę co innego miałem na myśli.
    > Taki wydruk czy faks każdy podatnik może sobie
    spreparować sam
    > bez "pomocy" banku.

    No to jeżeli tak rozmawiamy, to i ten stępelek tez
    może

    > W pewnym momencie może zaistnieć potrzeba
    konfrontacji tego ze
    > źródłem - i co wtedy?

    Czyli że dochodzimy do momentu że np.US nie wierzy
    płatnikowi (i to obojętne czy wydruk jest z
    pieczątką czy bez) to nie pozostaje
    miedowierzającemu nic innego jak samemu wystąpić
    do banku o weryfikacje danych które ty
    dostarczyłeś.

    Sark

  • 10. Data: 2002-02-03 13:45:44
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

> [...]
    >płatnikowi (i to obojętne czy wydruk jest z
    >pieczątką czy bez) to nie pozostaje
    >miedowierzającemu nic innego jak samemu wystąpić

    A nie jest to czasem tak, że to na podatniku ciąży obowiązek
    dowiedzenia, że należne podatki jednak opłacił?
    W przeciwnym razie zamiast tych wszystkich wyciągów, potwierdzeń
    itd. wystarczyłoby przecież oświadczenie podatnika o wpłaceniu
    należności w kwocie X i Urząd niech to sobie sprawdza jeśli chce
    i występuje do banków o weryfikację :)