  • Data: 2003-08-18 22:20:32
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Pięcek napisal/a:

    > Ale kto to jest wspomniane 'śmy'? ;-)

    wszyscy "gęgacze" którzy smucą na grupie, że im pan nie sprzedał mleka na
    kartę ;)

    > Szczerze - sądzę że dla mnie, dla klienta jest korzystne. Na długą
    > metę.

    Bo nie potrafisz uruchomić wyobraźni na tyle, żeby zobaczyć świat taki, jaki
    by był, gdyby było mniej administracji i więcej konkurecji

    > Zobacz jak wygląda dzisiaj swiat POSów gdzie za operację płacisz
    > (poczty i inne takie) - jest żaden.

    akurat poczta jest państwowa i im nie zalezy, więc to nie jest dobry
    przykład. Lepszy byłby, gdyby realizowano przetargi na dotacje i funkcje
    spełniane dzisiaj przez pocztę.

    > O rany, to niech odda posa.

    i już pojawia się niedogodność dla 99% klientów, którzy nie robią "halo" z
    progu 50zł

    > Jeśli zrobi to więcej niż jeden to może
    > ktoś tam na 'górze' to zauważy.

    Raczej ktoś tam na górze przymknie oko. A może nie, i oleje krnąbrnego
    sklepikarza? Wtedy 99% płacących tam wcześniej kartami ma prawo zlinczować
    "pieniacza" :))

    > LOL! Zaraz udowodnisz że przez VISA updało w ubiegłym roku tyyyle
    > sklepów.

    nie mam danych do przeprowadzenia takiego dowodu, ale dałoby się chyba
    gdzieś znaleźć przynajmniej o ile wzrasta bezrobocie wraz ze wzrostem
    obciążeń biznesu.

    > Czekaj czekaj - i to wszystko z powodu posa? To niech ustawi TAKIE
    > ceny aby nie zbankrutować.

    wtedy będzie miał wyższe ceny niż sąsiad i jeszcze szybciej trafi na łączkę
    ;))

    > Kto to jest provider? Bank? Akceptant? Organizacja płatnicza? Pytam
    > poważnie, bo chyba niektórzy mylą pojęcia.

    nie znam się :P - pewnie aquirer ale chyba każdy w tym łańcuszku coś skubie,
    więc cały ten łańcuch nazwę "providerem systemu do rozliczeń
    bezgotówkowych".

    Zbiggy