  • Data: 2003-08-20 16:19:58
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 18 Aug 2003 22:51:18 +0200, w <8...@d...pingwin.waw.pl>,
    w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek) napisał(-a):

    > Dla klienta. Bo to jest kasa klienta, on ją _łaskawie_ zostawia właśnie w

    No właśnie. A sklep w takim przypadku nie chce takiego klienta.

    > tym sklepie. Dlatego to jest dla wygody _klienta_ sklepu, nie merchanta.

    Chcesz _zmuszać_ sklep do obsługi? Hahaha.

    > Ciekawe kiedy sklepikarze zrozumieją że socjalizm w postaci sprzed '89 już
    > się jednak skończył i teraz trzeba pamiętać kto _zostawia_ kasę w sklepie.

    Przecież Ci tłumaczę, że sklep "wali" taki klient, bo jest tylko kłopotem. Dla
    sklepu to on niech spieprza na drzewo. Już chyba jaśniej nie potrafię :).

    > A może to nieprawda? Może to biedne sklepy do całego interesu dokładają?

    Nie moja sprawa czy dokładają. Jak nie chcą obsługiwać, to niech nie muszą
    obsługiwać.