  • Data: 2003-08-19 15:51:35
    Temat: Re: poniżej 50zł kartą nie przyjmujemy ...
    Od: "Na Statoil" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl._!_!_!_> w wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:3038116.TH3xG9pG9V@phoenix...

    > Jak na Orbis 50 zł to niedużo. U nas w lokalnym dużym markecie (nie jest to
    > w żadnym wypadku hipermarket, bo dwoma wózkami nie można się minąć) jest
    > wielka tablica "w okresie wzmożonych kolejek płatności kartą powyżej 20 zł".
    > Każdy widzi, nie każdemu się podoba, ale jest ok.

    Mi bardzo często się zdarza kupować na Statoil paliwo i papierosy, a że paliwo
    idzie na fakturę a papierosy nie - są to dwie oddzielne operacje (dwa razy
    karta w posie). Stąd pierwsza operacja za ok. 150zł, druga za 6zł (sic!) i nikt
    nie robi mi problemów, a biorąc pod uwagę średnią marżę na papierosach w
    wysokości 11% i średnią prowizję od operacji bezgotówkowej w wysokości 2zł
    Statoil trochę :) do tego interesu dokłada. Niemniej jednak jak już wspomniałem
    nigdy nie zdażyło się aby ktoś odmówił mi takiej operacji.