  • Data: 2002-02-19 10:26:42
    Temat: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, Feb 19, 2002 at 08:52:40AM +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    > A klienci nie? Klienci mogą być chamscy, mogą śmierdzieć, kląć itd.?

    Niestety nie.

    Tez pracowalem jakis czas niejako po drugiej stronie (serwis) i zdaje
    sobie sprawe ze jest to ciezkie, zwlaszcza jak masz do czynienia z kretynem.

    > Moja żona pracuje jako ta pogardzana na grupie "niedysponentka" w Lukasie.
    > dlatego znam w jej oddział od kuchni. Szanowni klienci! Myjcie się! Myślcie!
    > Mówcie po polsku! Nie wypłakujcie się pół godziny w mankiet o dupie

    To niestety dotyczy wszystkich ;-(

    > Maryni. "Niedysponentkę" gówno obchodzi czy Iksińskiego zdradza żona z
    > Ygrekowskim. Powiedzieć takiemu klientowi sp... ? Nie można. A co zrobic z
    > klientka, której komputer wylosował w promocji inny upominek niż ona chciała?
    > Czy wiecie, że placówki Lukasa są areną awantur klientów? Niestety bardzo
    > często nieuzasadnionych. A po powiesz o kliencie, który chce rozmawiać tylko z
    > dyrektorem, bo byle kobieta obsługiwać go nie będzie? (baba, pewnie głupia i
    > farbowana blondynka). Zgroza!

    Szef tej pani dysponentki ma placone wiecej, m.in ze wzgledu na to ze
    do niego 'spadaja' takie ludzie.

    > Nie raz chciałby się powiedzieć klientowi - nie podoba się, to wynocha, zmień
    > bank, niech cię na oczy nie widzę. ale za taki tekst pracownik nie zobaczy
    > więcej już swojego stanowiska pracy. Chyba że jako klient.

    Ja sie z Toba zgadzam, ale rowniez zdaje sobie sprawe ze pracownik
    banku i klient nie moze byc mierzony ta sama miarka. Niestety.

    > Pozdawiam pracowników banków.

    Rowniez.

    --

    --w