  • Data: 2002-02-21 07:24:12
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Feb 21, 2002 at 12:39:32AM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > A psich obowiazkow pracownik nie ma. Dopoki klient nie przekracza norm
    > kulturalnego zachowania, pracownik powinien byc mily i uprzejmy ale sa
    > granice.

    I znow sie psa czepia. Przeciez to bylo 4 listy temu!

    Poza tym - pracownik banku powinien reprezentowac zarowno wyzsza
    wytrzymalosc psychiczna ('praca w stresie' sie to nazywa we wszystkich
    spedach), wyzsza inteligencje (stad te studia - ale to nie zawsze jest
    jednoznaczne) oraz rowniez wieksza wiedze od klienta, zwlaszcza na
    temat wlasnych produktow (SIC!!!!).

    Wojtek, powiedz mi ze nie mam racji?

    Wyzsza wytrzymalosc psychiczna jest m.in. potrzebna do tego ze jesli
    klient musi za cos zaplacic, albo zarobi mniej niz sie spodziewal to
    traktuje to bardzo powaznie (to sa __moje__ pieniadze!), natomiast czy
    jesli w ramach promocji czy zadosc uczynienia klientowi bank
    (przedstawiciel banku) z czegos rezygnuje to czy masz wrazenie ze
    wyjmujesz to z wlasnej kieszeni? NIE!

    A ta wiedze celowo tutaj umieszczam, bo jest ona rownie wazna jak ta
    wytrzymalosc ;-(

    > Oczywiscie, tylko pamietajmy ze celem istnienia banku nie jest
    > sadysfakcja klienta tylko przynoszenie zyskow. Dbanie o klienta jest
    > po prostu elementem, ktory ma do tego doprowadzic.

    Dokladnie! Ale to w zaden sposob nie zaprzecza moim slowom ;-)

    > Czy zasadne to my juz ocenimy obywatelu. Pan sobie stanie w tamtej
    > kolejce do okienka z formularzami, po odebraniu formularza 245/8d3x
    > wpisze swoje wnioski zgodnie ze wzorem 48k/2002 i i zaniesie do
    > okienka nr 4b. Tak, to to z kolejka az na ulice

    Czy to cytata z pewnego banku na 'm'?

    > A powaznie to ktore oplaty masz na mysli ?

    Planowane za karty. Nie, nie chce tematu poruszac, dopoki sprawa sie
    nie wyjasni ;-)

    --

    --w