  • Data: 2002-02-20 08:56:03
    Temat: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Feb 20, 2002 at 09:36:34AM +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    > Po pierwsze primo: nie klienta, a "klienta"

    Ale obrywa sie wszystkim. Przyklad inny - w moim pbk (teraz pbkbph)
    jak i w wielu innych bankach jest bardzo mily zwyczaj okienek
    "stanych". To ladnie od razu umieszcza klienta jako petenta. Kazdego.

    Dodam ze juz 50 metrow dalej, tam gdzie daja kredyty to juz jakos
    miejsce siedzace sie znalazlo.

    > Po drugie primo: bywam w różnych marmurkach i jakoś nie czuję
    > się "zastraszony". Czuję się normalnie.

    Ja nie mowie czy czuje sie zastraszony, ale takie odnioslem wrazenie
    ze bys chcial tak potraktowac klienta.

    > Po trzecie primo: chodzi tylko oprzestrzeganie zasady "szanujmy się nawzajem".

    Ja naprawde szanuje prace drugiej osoby, jaka by ona nie byla.

    > Czy jak wchodzisz do kościoła, to nie wpływa on (architektura, wystrój, klimat)
    > na twoje zachowanie? To się tyczy dowolnego pomieszczenia.
    >
    > Kamiluu
    >
    > P.S. Kościół jest tylko dobrym przykładem. Nie doszukuj się podtekstów
    > religijnych :-)

    Powaznie: To nie jest to samo. Kosciol nie jest jakims tam miejscem,
    jest jednak Domem Bożym.

    Mniej powaznie: Jak bank bedzie wymagal ode mnie pielgrzymki na
    kolanach do okienka, to naprawde zamkne tam konto.

    Zdaj sobie sprawe ze bank traci klienta nie tylko faktem ze zle go
    traktuje, ale nawet faktem ze np. wymusza jego obecnosc w
    banku. Dlatego wspomniany wyzej pbkbhp leci w odstawke, bo jakos nie
    umiem uruchomic tego cuda internetowego, a "pielgrzymki" do siedziby z
    byle duperelem przestaly mnie bawic.

    --

    --w