  • Data: 2002-02-21 22:05:28
    Temat: Re: ponarzekać na klientów... :)
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Feb 21, 2002 at 10:32:25PM +0100, Wojtek Frabinski wrote:

    > Nie psa a Ciebie :-))
    > Po prostu odnioslem wrazenie, ze uwazasz, ze pracownik powinien byc
    > _zawsze_ ultra mily i i uprzejmy dla _kazdego_ klienta. A z tym sie
    > nie zgadzam.

    Jak klient wyjmie shutguna to sie zgadzam. Troche ponizej tez. Ale na
    pewno jeszcze nie wtedy kiedy klient nazwie przedstawiciela banku
    zlodziejem.

    > Owszem
    > Inna sprawa, ze zeby pracownik mogl rzeczywiscie reprezentowac taki
    > poziom to powinien odpowiednio do tego zarabiac. A tego wielu
    > pracodawcow ciagle nie rozumie.

    A moze nie chce? Bo mnie to raczej srednio obchodzi (przepraszam, ale
    naprawde tak mysle). Szkoda mi ludzi ktorzy marnie zarabiaja, ale to
    jeszcze nie powod aby laczyc sie z nim w bolu bo tylko tyle zarabia ;-(

    > raczej nawiazanie do filmu na m :-).

    Matrix? ;-)

    > e, to nie moja dziala :)

    Zdaje sie ze ci co maja na to wplyw nas nie czytuja ;-(

    --

    --w