eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiponarzekać na klientów... :) › Re: ponarzekać na klient ów... :)
  • Data: 2002-02-20 08:36:34
    Temat: Re: ponarzekać na klient ów... :)
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > przyjdzie do banku i myśli, że też sobie może. Jednak marmurek (ten
    dosłowny),
    > > okienko, strażnik etc. wzbudzają respekt w "klientach".
    >
    > Stary, czy nie przesadzasz? Przeciez wlasnie powiedziales ze masz
    > zamar lekko zastraszyc klienta. Zapominasz moze jaki jest cel
    [...]

    Po pierwsze primo: nie klienta, a "klienta"
    Po drugie primo: bywam w różnych marmurkach i jakoś nie czuję
    się "zastraszony". Czuję się normalnie.
    Po trzecie primo: chodzi tylko oprzestrzeganie zasady "szanujmy się nawzajem".

    Czy jak wchodzisz do kościoła, to nie wpływa on (architektura, wystrój, klimat)
    na twoje zachowanie? To się tyczy dowolnego pomieszczenia.

    Kamiluu

    P.S. Kościół jest tylko dobrym przykładem. Nie doszukuj się podtekstów
    religijnych :-)

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1