  • 31. Data: 2007-09-02 18:46:45
    Temat: Re: pomocy !!! spadek z długiem :(
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Sat, 01 Sep 2007 10:17:11 -0700, t...@w...pl wrote:

    >Zostałam wspolwlascicielem domu rodzinnego z czworka rodzenstwa. Dd 20
    >lat z bratem nie mieszkamy wiec niekorzystamy z zadnych medii.
    >Mieszkajacy w tym domu zalegaja z oplatami, niemaja udokumentowanych
    >dochodow. Mam obawy kto bedzie zmuszony do ponoszenia tych oplat ??. W
    >jaki sposob zabezpieczyc sie przed takimi konsekwencjami. Jestem w
    >trakcie starania sie o zniesienie wspolwlasnosci. P.s. Rodzenstwo
    >niechce pojsc na ugode.

    Przejąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 32. Data: 2007-09-04 08:48:18
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Przejąć spadek z dobrodziejstwem inwentarza.

    Po co media sa przciez nie na niego a jak sa to odlaczyc/zrobic cesje.
    Co do domu mozna sie sadzic o wykupienie swojego udziału lub wykupic
    rodzenstwa i sprzedac dom

  • 33. Data: 2007-09-04 10:06:39
    Od: Azazel <a...@...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Co do domu mozna sie sadzic o wykupienie swojego udziału lub wykupic
    > rodzenstwa i sprzedac dom

    To ja się nieśmiało podepnę pod dyskusję...
    A jeśli rodzeństwo nie zgadza się na to by zostało wykupione to co wtedy?
    A.

  • 34. Data: 2007-09-04 10:31:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 12:06, Azazel <a...@...pl> wrote:

    > To ja się nieśmiało podepnę pod dyskusję...
    > A jeśli rodzeństwo nie zgadza się na to by zostało wykupione to co wtedy?
    > A.

    Zalezy od ukladow rodzinnych z reszta rodzenstwa.
    Mozna zrzec sie swojej czesci spadku
    Ale to juz dygresja nie "czysto bankowo/spadkowo/pieniezna"

  • 35. Data: 2007-09-04 12:32:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Azazel <a...@...pl> writes:

    > A jeśli rodzeństwo nie zgadza się na to by zostało wykupione to co wtedy?

    Lepiej takie rzeczy zalatwiac normalnie, bez sądow, ale jesli ktos
    koniecznie musi, to po prostu sąd decyduje o zniesieniu wspolwlasnosci
    i albo dom zostaje w rekach jednej osoby, ktora musi "splacic"
    pozostale, albo moze zostac sprzedany.
    --
    Krzysztof Halasa