  • 1. Data: 2007-08-29 17:13:22
    Temat: sila nabywacza (obecnie) pieniadza z '87
    Od: "Synek" <h...@W...pl>

    Witam serdecznie,

    Przymierzam sie wykupienia miszkania na wlasnosc i szukam we Wroclawiu
    osoby/instutucji ktora mi wyliczy obecna sile nabywcza(?wartosc dzisiaj?)
    pieniadzy z '87 roku. Wlasnie w tym roku wplacilem kaucje mieszkaniowa ktora
    teraz moze byc odliczona od ceny po ktorej wykupie mieszkanie.

    Z gory dziekuje za pomoc,

    Synek

  • 2. Data: 2007-08-31 19:56:33
    Temat: Re: sila nabywacza (obecnie) pieniadza z '87
    Od: "MM" <m...@o...eu>

> [...]
    > pieniadzy z '87 roku. Wlasnie w tym roku wplacilem kaucje mieszkaniowa ktora
    > teraz moze byc odliczona od ceny po ktorej wykupie mieszkanie.

    To mieszkanie kwaterunkowe czy spółdzielcze? (bo z twojego postu nie wynika)
    W pierwszym przypadku zgłoś się w sprawie kaucji do Urzędu Miasta, w drugim - do
    spółdzielni. I tak nie masz żadnego wpływu na wyliczenie tej kwoty ani realnej
    możliwości jej negowania...

    MM