  • 1. Data: 2007-08-29 07:15:34
    Temat: problem z platnoscia karta wbk
    Od: Arek <a...@w...pl>

    witam, czy u kogos jeszcze wystepuja peblemy z platnosciami karta
    platnicza maestro z czipem wydana przez wbk? ostatnio gdy chce placic
    okazuje sie ze terminale maja problemy i nie mozna zfinalizowac
    tranzakcji. czy nie macie problemow z platnosciami karta kredytowa visa
    z czipem? bo zastanawiam sie na taka karta.

  • 2. Data: 2007-08-29 07:52:28
    Temat: Re: problem z platnoscia karta wbk
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tranzakcji. czy nie macie problemow z platnosciami karta kredytowa visa z
    > czipem? bo zastanawiam sie na taka karta.

    używam kredytówek z bzwbk od lat, tych z chipem też i nie mam problemów z
    płaceniem, ale używam ich raczej tylko w Polsce

  • 3. Data: 2007-08-29 08:51:25
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Arek pisze:
> [...]
    > tranzakcji. czy nie macie problemow z platnosciami karta kredytowa visa
    > z czipem? bo zastanawiam sie na taka karta.

    Ja zauważyłem jakieś problemy przy Visie z czipem i terminalach
    eService. Konkretnie chodzi o wprowadzanie PIN - zawsze terminal
    twierdzi, że to ostatnia próba wprowadzania, co trochę myli kasjerki,
    bo trzeba to zatwierdzić na terminalu i dopiero wtedy można wklepać
    PIN. Samo wklepywanie też jest jakieś dziwne. Jeszcze nie doszedłem,
    co trzeba zrobić, ale standardowa procedura: pin+zielony klawisz,
    (albo zielony+pin+zielony) coś nie bardzo działa. Trzeba chyba żółty
    nacisnąć. ;)
    A poza tym w ogóle bardzo często muszę instruować sprzedawców, gdzie
    się tę kartę wkłada i którym końcem...

    ch.

  • 4. Data: 2007-08-29 09:12:34
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "LPoD" napisał w wiadomości

> [...]
    > twierdzi, że to ostatnia próba wprowadzania, co trochę myli kasjerki,
    > bo trzeba to zatwierdzić na terminalu i dopiero wtedy można wklepać

    Dokładnie to samo zauważyłem, już się martwiłem że to tylko tak u mnie.
    Ciekawe tylko co jeśli się naprawdę wpisze zły PIN? Bo jeżeli ostatnia próba
    to powinno chyba blokować kartę. Generalnie dziwnie to wygląda.

    Pzdr.

  • 5. Data: 2007-08-29 13:38:07
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 29-08-2007 o 10:51:25 LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał:

> [...]
    > twierdzi, że to ostatnia próba wprowadzania, co trochę myli kasjerki,
    > bo trzeba to zatwierdzić na terminalu i dopiero wtedy można wklepać

    Chodzi o to, że po pierwszej nieudanej próbie są trzy kolejne ale już
    onlinem.
    Pierwsza jest offline. Taki, debilnie mylący, komunikat to nie tylko ese.
    W posach z pełną obsługą emv pojawia się zawsze przy visach z chipem z
    bzwbk.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://pl.opera.com/