  • 1. Data: 2007-08-29 12:02:39
    Temat: Citibank - KK dla studentów
    Od: Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m>

    Witam

    Jakiś czas temu znajomy otrzymał w citibanku handlowym kartę kredytową z
    limitem 2000zł na podstawie legitymacji studenckiej. W tym momencie sam
    jestem tą kartą zainteresowany ale od paru dni nie mogę uzyskać jasnych
    informacji jak i gdzie złożyć wniosek. Na razie z różnych źródeł
    (infolinia, wizyta w oddziale, telefony do innych oddziałow) uzyskuję
    sprzeczne informacje:

    -co to za oferta, nic o niej nie wiem
    -tak jest taka oferta, skontaktuje się z Panem nasz przedstawiciel (nie
    skontaktował się)
    -jest taka oferta ale nie mamy teraz wniosków
    -coś tam słyszałem, proszę zadzwonić na infolinię bo my tu nic nie wiemy

    i tak w kółko. Czy ktoś z was ostatnio brał tą KK i może mi udzielić
    informacji jak ją dostać? Zaczynam pracę od września, ale pierwsza
    wypłata dopiero za miesiąc i muszę jakoś przeżyć:) (KK w ING Śląskim
    odpada).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-29 12:31:56
    Temat: Re: Citibank - KK dla studentów
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sie, 14:02, Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m> wrote:
> [...]
    > informacji jak i gdzie złożyć wniosek. Na razie z różnych źródeł
    > (infolinia, wizyta w oddziale, telefony do innych oddziałow) uzyskuję

    Citi robi rozne krotkotrwale promocje - mozliwe, ze sprawdzajac
    skutecznosc roznego rodzaju reklam.
    Np promocja KK przez internet 3 lata bez oplat trwala moze z gora
    miesiac.
    Ktos na grupie pisal, ze ma karte z promocji, "na zawsze" za darmo.

    Sadze, ze wspomniana karta byla wlasnie z jakiejs krotkiej
    malorozreklamowanej promocji , ograniczonej terminem obowiazywania.

    Popros znajomego o pokazanie umowy - bedzie na niej zapewne oznaczone,
    jak sie nazywala promocja.

  • 3. Data: 2007-08-29 13:53:15
    Od: przemmaj <b...@b...pl>

    Dnia 2007-08-29, Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m> napisal/la:
> [...]
    > informacji jak ją dostać? Zaczynam pracę od września, ale pierwsza
    > wypłata dopiero za miesiąc i muszę jakoś przeżyć:) (KK w ING Śląskim

    Nie mozna tej karty otrzymac ani w oddziale ani skladajac wniosek przez
    Internet.
    Byla to taka akcja na uczelniach, przez 10 dni stali w holu i zachecali
    do zlozenia wnioskow wlasnie tam i to byl z tego co sie dowiadywalem
    jedyny sposob otrzymania tej karty.

  • 4. Data: 2007-08-29 15:47:36
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Ktos na grupie pisal, ze ma karte z promocji, "na zawsze" za darmo.

    mi wystawili dodatkowa dla wskazanej osoby za darmo , do momentu jak ja bede
    mial ich karte
    ale to sami zadzwonili z taka propozycja
    ja rowniez nie place za golda ale robie obrot... na tamtej karcie nie ma
    zadnych wymogow-aha jak wymieniali mi na goldy to tamta tez na golda
    zmienili, obie bez oplat

  • 5. Data: 2007-08-29 19:21:20
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Beerman napisał(a):
> [...]
    > informacji jak ją dostać? Zaczynam pracę od września, ale pierwsza
    > wypłata dopiero za miesiąc i muszę jakoś przeżyć:) (KK w ING Śląskim

    jesli chcesz kk to podejdz do bz wbk, pod warunkiem ze studiujesz na
    panstwowej uczelni to ci taka karte dadza z limitem 1500

  • 6. Data: 2007-08-29 19:27:28
    Od: Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m>

    Gostecka pisze:

    > jesli chcesz kk to podejdz do bz wbk, pod warunkiem ze studiujesz na
    > panstwowej uczelni to ci taka karte dadza z limitem 1500
    o to wspaniala informacja:) wielkie dzieki
    pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-08-29 19:30:51
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Beerman napisał(a):

    > o to wspaniala informacja:) wielkie dzieki
    > pozdrawiam
    a jesli jestes z wrocka to najlepiej do mnie do oddzialu;p

  • 8. Data: 2007-08-29 19:35:41
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a):

    > Który oddział ? Jakby co pisz na priva, bo potrzebuję pewnego info nt
    > rach w BZ ...
    ul. Legnicka 51-53

  • 9. Data: 2007-08-29 19:40:40
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 10. Data: 2007-08-29 19:57:44
    Od: cinnek <c...@W...com>

    Gostecka pisze:

    > jesli chcesz kk to podejdz do bz wbk, pod warunkiem ze studiujesz na
    > panstwowej uczelni to ci taka karte dadza z limitem 1500

    Czy tabela opłat i prowizji jest taka sama jak dla kart silver
    wydawanych na zwykłych zasadach?

    --
    cinnek