  • 1. Data: 2003-12-24 14:26:13
    Temat: polecilem INTELIGO
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Witam!

    Jakieś 1,5 miesiaca temu polecilem qmpliowi konto INTELIGO. Skorzystalismy z
    polecajacej promocji. Kolega zalozyl osobisty ROR wiec powinnismy dostac po
    30zl. Tydzien temu qmpel zarobil juz 1zl odetek a naszych 30zl nadal nie ma
    Czy to normalne? Kiedy dostaniemy swoja nagrode??

    sanula

  • 2. Data: 2003-12-24 17:56:34
    Temat: Re: polecilem INTELIGO
    Od: "sas" <s...@p...pl>

> [...]
    >30zl. Tydzien temu qmpel zarobil juz 1zl odetek a naszych 30zl nadal nie ma
    >Czy to normalne? Kiedy dostaniemy swoja nagrode??

    Ten proces niestety trochę trwa. Pytanie tylko, czy poleciłeś qmplowi konto w
    okresie trwania promocji i czy zrobiłes to koniecznie przez link, który
    otrzymałeś z banku mailem? Jesli tak to powinienes mieć niebawem kasę, jeśli
    nie zrobiłes tego jednak przez specjalnie wygenerowany dla Ciebie link to
    niestety zaksięgowanie na rzecz każdego z Was po 30 zl nie bedzie mozliwe.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2003-12-24 22:21:19
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Pytanie tylko, czy poleciłeś qmplowi konto w
    > okresie trwania promocji i czy zrobiłes to koniecznie przez link, który
    > otrzymałeś z banku mailem?

    Konto zakladane bylo z linku podanego przeze mnie, wiec tak wszystko jest
    ok. Oczywiscie konto bylo zakladane w czasie promocji.
    Dzieki za zainteresowanie.
    Pozdrawiam serdecznie i zycze Wesolych Swiat

    sanula

  • 4. Data: 2003-12-25 11:15:20
    Od: "Krysa" <k...@o...pl>

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ma
    > Czy to normalne? Kiedy dostaniemy swoja nagrode??

    Człowieku, źle zrobiłeś, że to poleciłeś. ja mam tam konto od kilku lat.
    Nigdy nie było problemów, aż do momentu jak inteligo przejął pko bp. Po
    jakims czasie "ujednolicili" oprocentowanie (czyt. obnizyli do śmiesznego
    oprocentowania w pko bp). ostatnio wprowadzili opłaty za prowadzenie
    rachunku 5 zł jak jest poniżej 100 zł !. do tego oplata za każdy przelew, za
    kartę itd. Jak na bank internetowy to chyba troche dziwne. A najgorsze jest
    to, że nie mozna sie w ogóle do nich dodzwonic i zlikwidowac rachunku
    (dzowniłem z kilku różnych numerów i czekałem po ok. 30-40 minut, az
    rzuciłem słuchawke)

    Nikomu nie polecam tego pseudointernetowego banku. Szczerze odradzam. Jedyną
    zaleta była ostatnio mozliwość wpłacania w pko bez prowizji, ale ostatnio
    czekałem, aż łaskawie przyjma moją wpłatę ponad 40 minut.
    To skandal.

  • 5. Data: 2003-12-25 11:48:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Krysa napisał:

> [...]
    > to, że nie mozna sie w ogóle do nich dodzwonic i zlikwidowac rachunku
    > (dzowniłem z kilku różnych numerów i czekałem po ok. 30-40 minut, az

    Heh, nerwowy jestes. Ja sie nie tylko dodzwonilem (czekalem przynajmniej
    10 minut), ale jeszcze zamowilem e-mailem (mozna normalna poczta) druk
    wypowiedzenia umowy. Dostalem nastepnego dnia. Wypelnilem, wyslalem
    poleconym i po tygodniu konto przestalo byc aktywne. Po miesiacu
    dostalem resztki na inne konto (w Inteligo, a jakze) i po sprawie.
    Zadnych problemow, jeden telefon.

> [...]
    > zaleta była ostatnio mozliwość wpłacania w pko bez prowizji, ale ostatnio
    > czekałem, aż łaskawie przyjma moją wpłatę ponad 40 minut.

    Swieta sa wyluzuj troche, bo bedziesz mial klopoty z trawieniem (a moze
    juz masz i stad ten kwas). W kazdym banku sa rzeczy dobre i zle,
    normalka. Ale zaden bank nie ma takiego serwisu SMS jak Inteligo. ;-)

    Bartol

  • 6. Data: 2003-12-25 13:37:03
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Krysa" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie było problemów, aż do momentu jak inteligo przejął pko bp. Po

    Hmmm...

    > jakims czasie "ujednolicili" oprocentowanie (czyt. obnizyli do śmiesznego
    > oprocentowania w pko bp).

    To fakt.

    > ostatnio wprowadzili opłaty za prowadzenie
    > rachunku 5 zł jak jest poniżej 100 zł !.

    Szkoda, że TOiP z opłatą za prowadzenie wprowadził jeszcze BGBPSA, a nie PKO
    BP SA.

    > do tego oplata za każdy przelew,

    Było od zarania inteligo.

    > za
    > kartę itd.

    Wprowadzono za czasów BGBPSA.

    > A najgorsze jest
    > to, że nie mozna sie w ogóle do nich dodzwonic i zlikwidowac rachunku
    > (dzowniłem z kilku różnych numerów i czekałem po ok. 30-40 minut, az
    > rzuciłem słuchawke)

    Bzdura. Ja jakoś zawsze dodzwaniam się bez większych problemów.

    > To skandal.

    Rozwiąż umowę po prostu. Nie potrafisz napisać wypowiedzenia ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 7. Data: 2003-12-25 19:49:43
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

> [...]
    > Nigdy nie było problemów, aż do momentu jak inteligo przejął pko bp. Po
    > jakims czasie "ujednolicili" oprocentowanie (czyt. obnizyli do śmiesznego

    To fakt

    ostatnio wprowadzili opłaty za prowadzenie
    > rachunku 5 zł jak jest poniżej 100 zł !.

    Fakt, tylko to nie PKO BP wprowadzilo

    > do tego oplata za każdy przelew, za
    > kartę itd.

    Nie za kazdy przelew, troche rzetelnosci trzeba jak sie pisze jakas krytyke

> [...]
    rachunku
    > (dzowniłem z kilku różnych numerów i czekałem po ok. 30-40 minut, az

    Albo specjalnie klamiesz (jakis antyinteligowiec) albo masz pecha czy
    cos. Dzwonilem do nich kilkadziesiat razy w przeroznych kwwestiach i nie
    czekalem dluzej niz 5 min nigdy !! Do tego w przeciwienstwie do
    konsultantow z mBanku to za kazdym razem otrzymalem dokladne i pelne
    informacje.

    > Jedyną
    > zaleta była ostatnio mozliwość wpłacania w pko bez prowizji, ale ostatnio
    > czekałem, aż łaskawie przyjma moją wpłatę ponad 40 minut.

    hmmmm gdzie ty chlopie mieszkasz, telefony wam tam nie dzialaja, wplat
    nie przyjmuja hmmm ciezka sprawa, rada : przeprowadz sie gdzies.

    > To skandal.

    tak skandal i w ogole powinni cie przeprosic, przyznac jakas
    gratyfikacje, anajlepiej jakies dozywotnie comiesieczne odszkodowanie,
    zebys nie musial pracowac i mogl siedziec i narzekac jaki ten swiat
    niedobry.

    Wesolych Swiat i Lepszego Banku w Nowym Roku

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie