  • 1. Data: 2003-12-24 09:07:43
    Temat: [Lukas] Błędny zapis PZ w historii rachunku, zero reakcji banku
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    Witam!

    Korzystam z LukasBanku i dokonuję - między innymi - płatności poprzez
    Polecenie Zapłaty za telefon komórkowy. Są to z reguły kwoty symboliczne,
    rzędu 24 -26 zł. Profilaktycznie sprawdzam przez WWW, czy wszystko "kręci
    się" bezproblemowo i przy ostatniej takiej właśnie kontroli o mało nie
    spadłem z krzesła.

    W historii rachunku miałem bowiem Polecenie Zapłaty dot. komórki na kwotę
    41261,29 !!! Oczyma duszy widziałem już ten debet na dziesiątki tysięcy
    złotych, ale nie, po ściągnięciu kwoty saldo rachunku wzrosło dwukrotnie,
    żeby po kolejnej operacji ustabilizować się, jakby nic się nie stało.

    Zrzut ekranu można obejrzeć tutaj: http://www.cire.pl/lesnica/lukas.gif

    Zadzwoniłem do LukasLinii, tam zapewnili mnie że PZ ściągnął tyle pieniędzy
    ile miał (czyli 24 zł) i po jednodniowym myśleniu stwierdzili że to "błąd w
    eksporcie" i że po południu będzie już wszystko OK w historii. Cóż, to było
    jakieś 2 tygodnie temu :-( Po drodze "zaliczyłem" jeszcze korespondencję
    pocztę wewnętrzną przez formularz WWW gdzie spotkał mnie ten sam bełkot
    że "przesłaliśmy informatykom którzy się tym niezwłocznie zajmą". Nie zajęli
    się. Widać już tak zostanie.

    Przekazuję zatem jako ciekawostkę / ostrzeżenie, bo na razie błedny jest
    tylko wpis, a księgowania dobre, a następnym razem - aż boję się myśleć

    Pozdrawiam
    C. Sawicki

  • 2. Data: 2003-12-24 09:19:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bsbl0v$fq6$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pocztę wewnętrzną przez formularz WWW gdzie spotkał mnie ten sam bełkot
    > że "przesłaliśmy informatykom którzy się tym niezwłocznie zajmą". Nie

    Proponuję wysłać faks. Skoro z nimi nie można prościej i łatwiej...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info