    From: "Krysa" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polecilem INTELIGO
    Date: Thu, 25 Dec 2003 12:15:20 +0100

    Użytkownik "sanula" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bsc7jk$ag5$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Jakieś 1,5 miesiaca temu polecilem qmpliowi konto INTELIGO. Skorzystalismy
    > polecajacej promocji. Kolega zalozyl osobisty ROR wiec powinnismy dostac
    po
    > 30zl. Tydzien temu qmpel zarobil juz 1zl odetek a naszych 30zl nadal nie
    ma
    > Czy to normalne? Kiedy dostaniemy swoja nagrode??

    Człowieku, źle zrobiłeś, że to poleciłeś. ja mam tam konto od kilku lat.
    Nigdy nie było problemów, aż do momentu jak inteligo przejął pko bp. Po
    jakims czasie "ujednolicili" oprocentowanie (czyt. obnizyli do śmiesznego
    oprocentowania w pko bp). ostatnio wprowadzili opłaty za prowadzenie
    rachunku 5 zł jak jest poniżej 100 zł !. do tego oplata za każdy przelew, za
    kartę itd. Jak na bank internetowy to chyba troche dziwne. A najgorsze jest
    to, że nie mozna sie w ogóle do nich dodzwonic i zlikwidowac rachunku
    (dzowniłem z kilku różnych numerów i czekałem po ok. 30-40 minut, az
    rzuciłem słuchawke)

    Nikomu nie polecam tego pseudointernetowego banku. Szczerze odradzam. Jedyną
    zaleta była ostatnio mozliwość wpłacania w pko bez prowizji, ale ostatnio
    czekałem, aż łaskawie przyjma moją wpłatę ponad 40 minut.
    To skandal.