    From: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polecilem INTELIGO
    Date: Thu, 25 Dec 2003 20:49:43 +0100

    > Człowieku, źle zrobiłeś, że to poleciłeś. ja mam tam konto od kilku lat.
    > Nigdy nie było problemów, aż do momentu jak inteligo przejął pko bp. Po
    > jakims czasie "ujednolicili" oprocentowanie (czyt. obnizyli do śmiesznego
    > oprocentowania w pko bp).

    To fakt

    ostatnio wprowadzili opłaty za prowadzenie
    > rachunku 5 zł jak jest poniżej 100 zł !.

    Fakt, tylko to nie PKO BP wprowadzilo

    > do tego oplata za każdy przelew, za
    > kartę itd.

    Nie za kazdy przelew, troche rzetelnosci trzeba jak sie pisze jakas krytyke

    >A najgorsze jest to, że nie mozna sie w ogóle do nich dodzwonic i zlikwidowac
    rachunku
    > (dzowniłem z kilku różnych numerów i czekałem po ok. 30-40 minut, az
    > rzuciłem słuchawke)

    Albo specjalnie klamiesz (jakis antyinteligowiec) albo masz pecha czy
    cos. Dzwonilem do nich kilkadziesiat razy w przeroznych kwwestiach i nie
    czekalem dluzej niz 5 min nigdy !! Do tego w przeciwienstwie do
    konsultantow z mBanku to za kazdym razem otrzymalem dokladne i pelne
    informacje.

    > Jedyną
    > zaleta była ostatnio mozliwość wpłacania w pko bez prowizji, ale ostatnio
    > czekałem, aż łaskawie przyjma moją wpłatę ponad 40 minut.

    hmmmm gdzie ty chlopie mieszkasz, telefony wam tam nie dzialaja, wplat
    nie przyjmuja hmmm ciezka sprawa, rada : przeprowadz sie gdzies.

    > To skandal.

    tak skandal i w ogole powinni cie przeprosic, przyznac jakas
    gratyfikacje, anajlepiej jakies dozywotnie comiesieczne odszkodowanie,
    zebys nie musial pracowac i mogl siedziec i narzekac jaki ten swiat
    niedobry.

    Wesolych Swiat i Lepszego Banku w Nowym Roku

    --
    GideoN

    Usun [NO SPAM] z adresu email aby napisac do mnie