  • 1. Data: 2003-12-24 11:43:53
    Temat: VW Bank pytanie?
    Od: "bm" <b...@i...pl>

    Jak długo może trwać otwieranie konta w VW Banku. Właśnie mija trzeci
    tydzień a ja nie dostałem jeszcze przesyłki startowej czy to normalne?

  • 2. Data: 2003-12-24 11:51:38
    Temat: Re: VW Bank pytanie?
    Od: "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bm" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jak długo może trwać otwieranie konta w VW Banku. Właśnie mija trzeci
    > tydzień a ja nie dostałem jeszcze przesyłki startowej czy to normalne?

    Ja po trzech próbach założenia konta olałem ich. Nawet umówiony kurier nie
    przyjechał.

    pozdr. - Tarantoga

  • 3. Data: 2003-12-24 11:59:51
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bsbuni$8eo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "bm" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Ja po trzech próbach założenia konta olałem ich. Nawet umówiony kurier nie
    > przyjechał.

    Mnie przy zakładaniu konta z kurierem po postu zatkało - przyjechał dzień
    później i o innej porze, przy czym twierdził że to ja tak chciałem.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-12-24 12:48:44
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Marek J napisał:

    > Mnie przy zakładaniu konta z kurierem po postu zatkało - przyjechał dzień
    > później i o innej porze, przy czym twierdził że to ja tak chciałem.

    Trzeba przyznac, ze jakosc uslug kurierskich leci na pysk. Chyba
    kurierzy za bardzo uwierzyli w sukces komuszego rzadu Millera i wrocili
    z radoscia do dawnych czasow. :-(

    Bartol

  • 5. Data: 2003-12-27 11:51:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Trzeba przyznac, ze jakosc uslug kurierskich leci na pysk. Chyba
    > kurierzy za bardzo uwierzyli w sukces komuszego rzadu Millera i wrocili
    > z radoscia do dawnych czasow. :-(

    Zgadza się. Mnie przy okazji zakładania konta w Inteligo kurier nagrał się
    na pocztę tekstem, że mam do niego oddzwonić ;-)))) Uśmiałam się setnie
    wtedy ;-) .

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-12-27 13:08:21
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bsjrr1$2j6$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Zgadza się. Mnie przy okazji zakładania konta w Inteligo kurier
    > nagrał się na pocztę tekstem, że mam do niego oddzwonić ;-))))
    > Uśmiałam się setnie wtedy ;-) .

    A mnie zwodzil 3 dni i opowiadal dziwne historie o wypadkach samochodowych.
    A potem wiele dni nie odsylal informacji zwrotnej do Inteligo, ze
    dostarczone.

    --
    Robert