  • 121. Data: 2005-03-13 19:53:22
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Nie, to ty nie wiesz, ze to, czy karta da sie placic w sieci, nie ma
    > nic do tego, czy karta jest kredytowa, czy nie.

    Acha, to ja :-))) Odrzuć wynalazki w stylu mBanku, kartę Inteligo z uwagi na
    osławiony nawet dla laika PKO BP, obciążeniowe, które już zanikają i
    debetowe embosowane, które są zwykle droższe niż KK. To co Ci kolego zostaje
    do płacenia w sieci? :-)))

    No ja Was przepraszam, ale zaglądam na tę grupę od paru lat - fakt, że
    ostatnio nie, ale czyżby poziom aż tak spadł? Swego czasu stały monitoring
    grupy przeprowadzały banki z mniejszym lub większym swoim udziałem na tejże.
    Czasami oficjalnym, czasami trochę mniej. No nie wierzę, że teraz, po kilku
    latach tak wszystko się cofnęło w tył.

  • 122. Data: 2005-03-13 19:53:38
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >Znasz pojęcie: ironia?

    A Ty? Polecam jeszcze ciekawe słowo "sarkazm".
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 123. Data: 2005-03-13 19:59:22
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Limitów i targetu.

    > ICKJ ? Poza sławetnym padem przy łączeniu ePKO i inteligo nie zauważylem
    > różnicy. O pardon. Mam teraz darmowe bankomaty PKOBP. O tym spadku
    > poziomu usług to _wiesz_ (źródło proszę) czy tak sobie spekulujesz (bo
    > to w modzie narzekać na pekao[1] )?

    Porównaj proszę oprocentowanie Inteligo w czasie, gdy było drugim bankiem
    wirtualnym do mbanku, który jako pionier wyznaczał standardy w tej
    dziedzinie i porównaj te proporcje dziś. Porównaj promocje w Inteligo
    wcześniej (50zł za założenie konta) do tych dzisiaj. Porównaj opłaty przed i
    po, porównaj pady systemu przed i po (tu możesz mieć kłopot bo nie wiem jak
    często korzystasz), wreszcie zerknij na masowy odpływ ludzi - takim żartem
    parę lat temu było wysłanie wniosku o likwidację rachunku w kopercie na
    koszt Inteligo dołączonej do pakietu startowego.

    Tak, obala. masz rację.

  • 124. Data: 2005-03-13 20:03:10
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > W US płaci się podatki. Nie każda składka musi być podatkiem. Czy to
    > zrozumiałe, czy mam powtórzyć?

    Powtórz to się utrwali, najlepiej nagłos :-)))

    > Nic nie wiesz o Socjologii. Niewiele więcej o k.k. Jeśli nawet niektóry
    Polak
    > potrafi, to ty nim nie jesteś.

    buhahaha... no mam nadzieję, że nie jestem tym, który potrafi... ironia -
    takie ładne słowo, zechciej kolego sprawdzić w słowniku.

    A socjologia to tak z szacunku przez wielką literkę czy to jakaś nazwa
    własna?

  • 125. Data: 2005-03-13 20:04:52
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > A Ty? Polecam jeszcze ciekawe słowo "sarkazm".

    Bardzo ciekawe... wspominałem już, że dzisiejszej matury niestety nie
    udałoby się zdać bez czytania ze zrozumieniem. Ale to w sumie dobrze, bo
    ludzie za dużo dziś podpisują nie czytając, a jak czytają to nie rozumieją
    co. No ale to już taka mała dygresja nieco poza tematem.

  • 126. Data: 2005-03-13 20:12:33
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >No nie wierzę, że teraz, po kilku
    >latach tak wszystko się cofnęło w tył.

    Szanowny językoznawco, proszę powiedz mnie prostemu, czy można się cofnąć w
    przód?

  • 127. Data: 2005-03-13 20:13:29
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 20:59:22 +0100,
    osoba podpisana: CB <v...@w...pf.pl>
    napisała:
    > wiec
    >
    > Limitów i targetu.
    Eeee. 5000 to nie taki znów mały limit. (Schizofrenia ? Ktoś tu mówił,
    że duże limity są złe ?)

    > jest
    >
    > Porównaj proszę oprocentowanie Inteligo w czasie, gdy było drugim bankiem
    Punkt dla Ciebie, choć akurat oprocentowanie na ROR jest dla mnie
    3-rzędnym kryterium, może być nawet 0% a za to więcej darmowych usług.

    > wirtualnym do mbanku, który jako pionier wyznaczał standardy w tej
    > dziedzinie i porównaj te proporcje dziś. Porównaj promocje w Inteligo
    > wcześniej (50zł za założenie konta) do tych dzisiaj. Porównaj opłaty przed i
    Erm. Jeśli darmowe przelewy w mBanku uznać za promocję to Inteligo nie
    wypada tak źle. A trochę bardziej serio. Mimo, że nie mam problemów z
    zamykaniem i otwieraniem kont, i gdy mBank wprowadził opłaty za przelewy
    wystarczył mi miesiąc na ewakuację do Multi, to konto zakładam, aby go
    używać. Nie dla promocji. (No chyba, że stałej)
    > po, porównaj pady systemu przed i po (tu możesz mieć kłopot bo nie wiem jak
    > często korzystasz),
    Codziennie WWW, często wypłacam z bankomatów, pady bankomatów zdarzają
    się. Trudno mi oszacować czy częściej czy rzadziej niż w innych
    sieciach.
    >wreszcie zerknij na masowy odpływ ludzi - takim żartem
    Źródło o tym odpływie.
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 128. Data: 2005-03-13 20:28:02
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Eeee. 5000 to nie taki znów mały limit. (Schizofrenia ? Ktoś tu mówił,
    > że duże limity są złe ?)

    Wobec limitów dla embosowanej to bardzo mało. Co innego limit, który bank
    chce dać, co innego limit, który klient powinien wziąć. No to, że bank chce
    dać jak najwięcej na jak najwyższy procent (dla KK jest jeden z najwyższych)
    to chyba normalka.

    > Punkt dla Ciebie, choć akurat oprocentowanie na ROR jest dla mnie
    > 3-rzędnym kryterium, może być nawet 0% a za to więcej darmowych usług.

    Tak specjalnie tych darmowych nie ma. Karta platna (mbank - nie), przelewy
    100% droższe, procenty o wiele niższe, quickmoney do przelewów wewnętrznych
    wprost tragedia (nie przenosi danych nadawcy), miesieczna kasa za karte itp
    itd.

    > Erm. Jeśli darmowe przelewy w mBanku uznać za promocję to Inteligo nie
    > wypada tak źle.

    Zdaje się, że rok czy dwa było tej promocji.... Ale i tak mają taniej o 50%.

> [...]
    > wystarczył mi miesiąc na ewakuację do Multi, to konto zakładam, aby go
    > używać. Nie dla promocji. (No chyba, że stałej)

    Ja wybrałem Lukasa. Niemniej mbank ma swoje plusy, na tyle, że wydaje mi się
    ciekawszą ofertą od Inteligo. Mając 5,3% na emax nadal maja najwyżej
    oprocentowany ror.

    > Źródło o tym odpływie.

    google i archiwum grupy z czasów wprowadzenia opłat za kartę - przelewy z
    tego co pamiętam zawsze były płatne, ale karta już nie. wielu zakładało
    konto właśnie do płatności w necie, bowiem o KK było trudno, podobnie jak
    embosowane w ogóle. A tu nagle zonk :-)

  • 129. Data: 2005-03-13 20:33:13
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    > Szanowny językoznawco, proszę powiedz mnie prostemu, czy można się cofnąć
    > przód?

    Tu chodzi o wzmocnienie czasownika poprzez przydawkę rzeczownikową. Tak,
    jakbyś powiedział: w najczarniejszych snach widzę... Oczywiście czarny jest
    czarny i nie ma naj, ale chodzi o to samo. Albo: najbielsza pościel. Znowu:
    biały to biały i nie może być bielszy (może być jaśniejszy od czegoś, albo z
    większą domieszką bieli). Takie określenia czasami się stosuje, to
    naturalne. No i jak wiesz tutaj mamy do czynienia z pewnym swoistym
    językiem, bowiem nie jest on stricte pisany, jak i strice mówiony.

  • 130. Data: 2005-03-13 20:46:24
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Mar 2005 21:28:02 +0100,
    osoba podpisana: CB <v...@w...pf.pl>
    napisała:

    > Wobec limitów dla embosowanej to bardzo mało. Co innego limit, który bank
    Zdecyduj się. Dla tak hołubionego przez Ciebie szarego Kowalskiego, to
    jest _dużo_. Niezależnie czy istnieją karty z wyższymi limitami czy nie.
> [...]
    > wprost tragedia (nie przenosi danych nadawcy), miesieczna kasa za karte itp

    I największa sieć darmowych bankomatów. Oraz placówek w których można
    wpłacić gotówkę. Nie zapominaj o tym.
    Z tymi "o wiele niższymi %" też nie nalezy przesadzać. Ile wyjdzie z
    tego różnicy przy osadzie "szarego Kowalskiego" ? (Uwzględnić belkowe)
    A do dużych kwot sa inne możliwości depozytowe.

    [...]
    > google i archiwum grupy z czasów wprowadzenia opłat za kartę - przelewy z
    zapomniałem dodać: wiarygodne źródło. Ta grupa słabo sie ma do szargo
    Kowalskiego. Nawet gdyby wszyscy stali bywalcy mocno gardłowali i
    zamknęli rachunek (co mniej więcej sie stało przy wprowadzeniu przelewów
    w mBanku ;) ) to i tak byłaby kropla w morzu.

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).