  • 171. Data: 2005-03-15 17:30:54
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >osleples.

    Kłamiesz.
    QED
    EOT
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 172. Data: 2005-03-15 17:46:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > osleples.

    Niedobrze. Pojedyncze oslepniecie to jeszcze nic, ale to nie jest
    pojedyncze.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 173. Data: 2005-03-15 17:50:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Naprawdę nigdy nie słyszałeś? Wejdź na pierwszy lepszy portal dot. kart.

    _Ja_ slyszalem. Nawet moze wiecej niz przecietny posiadacza karty.
    Chcialbym jednak bys to _Ty_ napisal co takiego _Ty_ slyszales.
    Bo albo nasze informacje sie roznia, albo jeden z nas wyciaga z nich
    bledne wnioski.

    > Trochę mi to przypomina jazdę motocyklem. Wypadki są rzadsze niż autem, ale
    > bardziej groźne w skutkach.

    NTG.

    > ... ale nie zaliczy sprawdzianu.
    >
    > Niech zgadnę: nie uczysz w szkole...

    NTG.

    > Nie? Zatem od czego?

    Np. od sumarycznej kwoty. Ale to nieistotne - wazne, ze nie zalezy od
    ilosci wyplat, jesli suma jest stala.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 174. Data: 2005-03-15 17:52:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Przekroczenie limitu przez właściciela jest proste, przez złodzieja już
    > mniej, bo ma zwykle kilka minut na dokonanie transakcji przed zastrzeżeniem
    > karty. Zatem udaje się do najbliższego sklepu dokonując zwykle dużych
    > transakcji. Nie będzie szukał miejsca z floor limitem i dokonywał 100
    > transakcji po 20zl w tym samym sklepie.

    Tym bardziej pograza to Twoja teze.

    > na skutek złego przechowywania ktoś mógł poznać Twój numer karty.

    Ale w koncu napiszesz jaki jest tego zwiazek z np. odpowiedzialnoscia
    klienta za fraud?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 175. Data: 2005-03-15 17:53:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "CB" <v...@w...pf.pl> writes:

    > Czasami trudno jest znalezc sensowniejsze powody za uzywaniem KK...

    Byc moze wtedy rzeczywiscie najlepiej wyrobic sobie VE kredytowa
    z limitem 1000 zl.

    Czy pisalem juz ze ludzie uwazajacy jakies tam karty z banku za
    prestizowe musza byc dziwni? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 176. Data: 2005-03-15 18:16:19
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    To też kwestia definicji, cóż to takiego wzrok. Widzisz? Gdzie? Przed oczyma
    duszy mojej... Można być głuchym i ślepym, co nie musi oznaczać utraty
    zmysłu wzroku i słuchu :-)

  • 177. Data: 2005-03-17 18:14:09
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Maciej Loret napisał(a):

    > Witam.

    > Łomamamija. Chyba nie używasz takiego bełkotu pzry dziecku? ;)))

    Nie mam jeszcze dziecka :-). A poza tym IMHO to nie jest bełkot, tylko
    polszczyzna "PijaRowo-markietingowa", która jest na tej grupie nawet
    jesli nie wskazana, to przynajmniej rozumiana a czasami bardzo adekwatna
    ;-).

    Przemek