  • 1. Data: 2005-03-11 11:33:42
    Temat: KB24 - padlo ?
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    działa wam KB24 ?
    ja przy logowaniu mam cos w stylu " stronie nie zaladowala sie do konca albo
    przegladarka uniemozliwia zalogowanie"
    2 dni temy bylo wszystko ok :-/

    pozdr.
    KRzysiek

  • 2. Data: 2005-03-11 11:37:01
    Temat: Re: KB24 - padlo ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    KRzysiek <a...@s...klub.chip.pl> wrote:
    > działa wam KB24 ?
    > ja przy logowaniu mam cos w stylu " stronie nie zaladowala sie do
    > konca albo przegladarka uniemozliwia zalogowanie"
    > 2 dni temy bylo wszystko ok :-/

    Ta padaka wszystkich bankow musi raczej miec zrodlo zewnetrzne - czytaj
    studzienki zawalone sniegiem ;)

  • 3. Data: 2005-03-11 14:03:50
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    KRzysiek pisze:
    >działa wam KB24 ?

    Tak. Ne wiem czemu ale kb24 znacznie lepiej zachowuje się pod firefoxem
    niż pod IE. Komunikat o niezaładowniu strony w IE pojawia mi się niemal
    przy każdym logowaniu. W firefoxie wszystko jest OK.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 4. Data: 2005-03-11 18:12:40
    Temat: Odp: KB24 - padlo ?
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > ja przy logowaniu mam cos w stylu " stronie nie zaladowala sie do konca
    albo
    > przegladarka uniemozliwia zalogowanie"

    Jak miałem podobny komunikat, to się okazało, że mi się trojan władował.
    Usunąłem i mogłem się logować;-)
    AS