    From: "CB" <v...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Date: Sun, 13 Mar 2005 21:28:02 +0100
    <d0s92f$suj$1@news.dialog.net.pl> <d0sdbf$ebb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <d0t2au$hfc$1@news.dialog.net.pl> <d0uj5p$6ui$1@news.onet.pl>
    <d0un9u$eee$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0v4to$t81$1@news.dialog.net.pl>
    <d0vcqb$2mi$1@nemesis.news.tpi.pl> <d0vfr5$p56$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <d0vik2$iv3$1@news.onet.pl> <d0vnts$cs9$1@news.dialog.net.pl>
    <d11n5l$mku$1@nemesis.news.tpi.pl> <d11qml$muo$1@news.dialog.net.pl>
    <d11tcn$ov3$1@nemesis.news.tpi.pl> <d11ula$q2k$1@news.dialog.net.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <d123f9$u3s$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <d124pq$v96$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <d1261s$h3$1@news.dialog.net.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>

    > Eeee. 5000 to nie taki znów mały limit. (Schizofrenia ? Ktoś tu mówił,
    > że duże limity są złe ?)

    Wobec limitów dla embosowanej to bardzo mało. Co innego limit, który bank
    chce dać, co innego limit, który klient powinien wziąć. No to, że bank chce
    dać jak najwięcej na jak najwyższy procent (dla KK jest jeden z najwyższych)
    to chyba normalka.

    > Punkt dla Ciebie, choć akurat oprocentowanie na ROR jest dla mnie
    > 3-rzędnym kryterium, może być nawet 0% a za to więcej darmowych usług.

    Tak specjalnie tych darmowych nie ma. Karta platna (mbank - nie), przelewy
    100% droższe, procenty o wiele niższe, quickmoney do przelewów wewnętrznych
    wprost tragedia (nie przenosi danych nadawcy), miesieczna kasa za karte itp
    itd.

    > Erm. Jeśli darmowe przelewy w mBanku uznać za promocję to Inteligo nie
    > wypada tak źle.

    Zdaje się, że rok czy dwa było tej promocji.... Ale i tak mają taniej o 50%.

    A trochę bardziej serio. Mimo, że nie mam problemów z
    > zamykaniem i otwieraniem kont, i gdy mBank wprowadził opłaty za przelewy
    > wystarczył mi miesiąc na ewakuację do Multi, to konto zakładam, aby go
    > używać. Nie dla promocji. (No chyba, że stałej)

    Ja wybrałem Lukasa. Niemniej mbank ma swoje plusy, na tyle, że wydaje mi się
    ciekawszą ofertą od Inteligo. Mając 5,3% na emax nadal maja najwyżej
    oprocentowany ror.

    > Źródło o tym odpływie.

    google i archiwum grupy z czasów wprowadzenia opłat za kartę - przelewy z
    tego co pamiętam zawsze były płatne, ale karta już nie. wielu zakładało
    konto właśnie do płatności w necie, bowiem o KK było trudno, podobnie jak
    embosowane w ogóle. A tu nagle zonk :-)