  • 1. Data: 2005-03-11 10:34:11
    Temat: Rozliczenie transakcji na KK Multi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Moze ktos zaobserwowal u siebie - bo nie wiem ,czy to tam im sie cos
    spsulo, czy to tylko jednostkowy (moj) przypadek.

    Ostatnio porobilem kilka transakcji w necie (jakies bilety kolejowe,
    oplaty lotniskowe, skype, onet boksy i takie tam ;). I rzecz ciekawa -
    transakcje zostaly rozliczone lae dalej uparci tkwia w blokadach, co
    skutkuje jak sie mozna domyslec znacznym zmniejszeniem i tak juz malego
    limitu :(
    Ze o roznych datach blokad, wykonania transakcji i rozliczenia nie
    wspomne.
    Typu zakup po 10 zl w necie 3go i 7go - w rozliczeniu widze dwa razy po
    10 - data 8go, rozliczenie 11go - a w blokadach widac transakcje z
    3go...

    Do tej pory nie mialem zadnych problemow - moze dlugo schodzilo - ale z
    blokad znikalo od razu - a teraz czekam jeszcze czy mi Skype'a tez tak
    potraktuja.

    P.S. Czy w BPHu kreca nosem jak na 3 ostatnich wyciagach z KK sa jakies
    "smieszne" kwoty? ;) Bo ja teraz Citka karte uzywam, ale do netu dalej
    Multi, bo via euro rozliczana...

  • 2. Data: 2005-03-11 10:39:50
    Temat: Re: Rozliczenie transakcji na KK Multi
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following On 2005-03-11 11:34:
> [...]
    > transakcje zostaly rozliczone lae dalej uparci tkwia w blokadach, co
    > skutkuje jak sie mozna domyslec znacznym zmniejszeniem i tak juz malego
    Kiedyś miałem podobnie z kartami BZWBK i obciążeniami ERY. okazało się,
    że (jeśli dobrze zrozumiałem) era nie wysyłała informacji, "ta
    transakcja jest do tej blokady"

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-03-11 11:01:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:
    > Kiedyś miałem podobnie z kartami BZWBK i obciążeniami ERY. okazało
    > się, że (jeśli dobrze zrozumiałem) era nie wysyłała informacji, "ta
    > transakcja jest do tej blokady"

    No to choroba juz trzy rozne "sklepy" internetowe tego nie zrobily. A tu
    jeszcze 2 inne w blokadach ;)

  • 4. Data: 2005-03-11 15:55:01
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > P.S. Czy w BPHu kreca nosem jak na 3 ostatnich wyciagach z KK sa jakies
    > "smieszne" kwoty? ;) Bo ja teraz Citka karte uzywam, ale do netu dalej
    > Multi, bo via euro rozliczana...

    Jeśli spłacasz w całości, to nie bedziesz musial rezygnowac z karty
    przenoszonej. U mnie nie przygladali sie wyciagom...

  • 5. Data: 2005-03-11 19:39:15
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Moze ktos zaobserwowal u siebie - bo nie wiem ,czy to tam im sie cos
    > spsulo, czy to tylko jednostkowy (moj) przypadek.

    Raczej Twój ;)

> [...]
    > transakcje zostaly rozliczone lae dalej uparci tkwia w blokadach, co
    > skutkuje jak sie mozna domyslec znacznym zmniejszeniem i tak juz malego

    Nie spotkałem się z taką sytuacją a dość często dokonuję płatności w necie

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2005-03-11 21:28:42
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote:
    > Nie spotkałem się z taką sytuacją a dość często dokonuję płatności w
    > necie

    Tak jak i ja ;)
    Dwie transakcje usunieto raczenie, z trzecia niestety trzeba poczekac az
    sama wygasnie... :(

  • 7. Data: 2005-03-11 22:52:10
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 11 Mar 2005 11:34:11 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Ostatnio porobilem kilka transakcji w necie (jakies bilety kolejowe,
    >oplaty lotniskowe, skype, onet boksy i takie tam ;). I rzecz ciekawa -

    same oplaty lotniskowe kupowales? bez biletu??? niezly z ciebie luzak
    :-)))

    a tak a propos i off topic :) - ostatnio odnioslem wrazenie, ze
    niektore linie np. wizzair, skyeurope, robia klientow w ciula,
    przerzucajac czesc ceny biletu w magiczne "oplaty lotniskowe i
    podatki". niby podaja nawet szczegolowe rozliczenie tych oplat, ale ja
    sie pytam: dlaczego na tej samej trasie i tych samych lotniskach
    (Warszawa Etiuda-London Luton) easyjet bierze 14 EUR oplat i podatkow
    a wizzair 143 PLN. Drobna roznica :) To juz nawet tradycyjni
    przewoznicy maja tansze "oplaty i podatki"

    G.

  • 8. Data: 2005-03-12 00:07:01
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > a wizzair 143 PLN. Drobna roznica :) To juz nawet tradycyjni
    > przewoznicy maja tansze "oplaty i podatki"

    Hm, też się zdzwiwiłem, jak zapłaciłem za opłaty lotniskowe i podatki
    136 PLN w Katowicach, a 160 PLN w Budapeszcie. Trochę dużo... ale tylko
    Wizz lata na tej trasie.

    A teraz z ciekawości sprawdziłem lot Kraków -> Londyn w SkyEurope i w
    EasyJet tego samego dnia. Ten pierwszy policzył sobie 98 PLN opłat
    lotniskowych i podatków w Krakowie, ten drugi - 8 EUR. Albo ktoś tu
    kłamie, albo ma strasznie dziwne kursy walut ;-)

    --
    Marek

  • 9. Data: 2005-03-12 11:00:15
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 12 Mar 2005 01:07:01 +0100, MarekM
    <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    >Hm, też się zdzwiwiłem, jak zapłaciłem za opłaty lotniskowe i podatki
    >136 PLN w Katowicach, a 160 PLN w Budapeszcie. Trochę dużo... ale tylko
    >Wizz lata na tej trasie.

    wlasnie mam wykupiony taki lot za niedlugo. mam nadzieje ze mi kurna
    nie odwolaja, bo jak w styczniu chcialem leciec sky europe'm wawa-buda
    to sobie zmienili rozklad w listopadzie i wywalili budapeszt mimo ze
    mial latac do marca (a kasy zwrocili mniej niz zaplacilem)

> [...]
    >lotniskowych i podatków w Krakowie, ten drugi - 8 EUR. Albo ktoś tu
    >kłamie, albo ma strasznie dziwne kursy walut ;-)

    najwyrazniej w pozycji podatki dodali jeszcze "podatek od glupoty" :)

    G.

  • 10. Data: 2005-03-12 11:52:47
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 12 Mar 2005 11:00:15 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >to sobie zmienili rozklad w listopadzie i wywalili budapeszt mimo ze
    >mial latac do marca (a kasy zwrocili mniej niz zaplacilem)

    zgodziłeś się?
    --
    Jarek Andrzejewski