  • 1. Data: 2005-03-11 11:49:58
    Temat: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Darek" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    wlasnie nieopatrznie zachcialo mi sie podwyzszyc limit na KK (visa classic w
    kredytbanku), dzwonie do pani w banku, ktora stwierdza ze do tej operacji
    potrzebny bedzie komplet dokumentow/zaswiadczen takich jak przy wyrabianiu karty
    (!) (zaswiadczenie z zus, zaswiadczenie z us, komplet pitow, zaswiadczenia z
    bankow gdzie mam inne konta, ostatnie zaplacone rachunki tel, podpisy malzonki,
    itp), wiec sie zalamalem troche. jesli chodzi o finanse to spelniam warunki
    ktore chcialbym miec z "nawiazka".
    Czy przy rezygnacji z tej karty gdzies mozna dostac karte z limitem ktory
    chcialbym z mniejszymi "oporami" czy wszedzie jest taka papierkologia?
    Pozdrawaiam
    Darek

  • 2. Data: 2005-03-11 12:07:09
    Temat: Re: podwyzszenie limitu na KK
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Czy przy rezygnacji z tej karty gdzies mozna dostac karte z limitem
    > ktory chcialbym z mniejszymi "oporami"

    Na podstawie 3 wyciągów 120% limitu starej karty daje Rajfi (Visa Nova). Co
    prawda ta karta nie jest jakoś szczególnie atrakcyjna, ale nie jest też
    droga. Do tego, mimo że teoretycznie przy jej wyrabianiu trzeba zrezygnować
    ze starej, to w praktyce można to ominąć (jak donoszono swego czasu na
    grupie).

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 3. Data: 2005-03-11 13:32:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 11 Mar 2005 12:49:58 +0100, "Darek"
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy przy rezygnacji z tej karty gdzies mozna dostac karte z limitem ktory
    >chcialbym z mniejszymi "oporami" czy wszedzie jest taka papierkologia?

    Zobacz w Raiffeisenie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ Szpachelwagen: http://www.corrado.samochody.org/c_galeria/web05/ima

  • 4. Data: 2005-03-11 14:14:01
    Od: "CB" <v...@w...pf.pl>

    LukasBank jeśli posiadasz tam konto. Nie wymagają żadnego papierka prócz
    podpisanej umowy. Wniosek netem, skan dowodu, oświadczenie (nie sprawdzane o
    ile posiadasz rachunek kilka miesięcy), a dla posiadaczy e-konta pro
    wszystko za darmo.

  • 5. Data: 2005-03-11 14:47:32
    Od: Pies Pankracy <f...@s...com>

    > Do tego, mimo że teoretycznie przy jej wyrabianiu trzeba zrezygnować
    > ze starej, to w praktyce można to ominąć (jak donoszono swego czasu na
    > grupie).

    Nawet Panie w odziale (podczas podpisywanie umowy) doradzały żeby ze
    starej nie rezygnować bo tego i tak nikt u nich w banku nie będzie
    sprawdzał.
    A co do limitu to dają 120% limitu karty którą się "przenosi" do ich banku.

  • 6. Data: 2005-03-11 15:26:03
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    swoje:
> [...]
    > podpisanej umowy. Wniosek netem, skan dowodu, oświadczenie (nie sprawdzane o
    > ile posiadasz rachunek kilka miesięcy), a dla posiadaczy e-konta pro

    Ale - o ile nic się nie zmieniło - bardzo niskie limity.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 7. Data: 2005-03-11 15:57:48
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

    > Na podstawie 3 wyciągów

    oraz bph

> [...]
    > zrezygnować
    > ze starej, to w praktyce można to ominąć (jak donoszono swego czasu na

    w bph jesli sie splaca 100% nie trzeba rezygnowac ze starej.

  • 8. Data: 2005-03-11 16:03:25
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > w bph jesli sie splaca 100% nie trzeba rezygnowac ze starej.

    Owszem, ale w BPH podwyższenie limitu nie przejdzie bez stosu papierów, a w
    Rajfim bezboleśnie dostajesz 120%

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-03-11 16:09:46
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Owszem, ale w BPH podwyższenie limitu nie przejdzie bez stosu papierów, a
    > Rajfim bezboleśnie dostajesz 120%

    hmm maly oscylator - przenosiny do rajfiego potem bph i tak w kolko za
    kazdym razem w rajfim 120%, mozna wycisnac niezly limit ;-)

    D.

  • 10. Data: 2005-03-11 16:28:16
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@n...spam.wp.pl>

    > hmm maly oscylator - przenosiny do rajfiego potem bph i tak w kolko za
    > kazdym razem w rajfim 120%, mozna wycisnac niezly limit ;-)

    A najgorsze jest to, ze to naprawde dziala... powiem wiecej zalecane jest
    przez niektorych pracownikow bankow... to niech moze sie pan przeniesie na
    pol roku do innego banku....

    MAd Hat
    ter