  • 1. Data: 2007-10-26 12:11:00
    Temat: Re: podatek belki
    Od: s...@g...com

    On 26 Oct, 00:48, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nie powiadamia jeśli chodzi o odsetki.

    Nie powiadamia, ale za to juz niedlugo pod rzadami nowej ustawy o
    zapobieganiu praniu pieniedzy, finansowaniu terroryzmu i wprowadzaniu
    do obrotu srodkow z nieujawnionych zrodel dochodu Bank moze Cie
    zapytac, skad masz te pieniazki. A jesli Twoje odp nie beda wiarygodne
    lub odmowisz jej udzielenia, zmuszony bedzie nie tylko odmowic ich
    przyjecia, ale rozwiazac wszystkie inne umowy z Toba, a nawet zamrozic
    Twoje srodki.

    Oczywiscie, jesli przekroczysz lokata lub kilkoma 15 tys EUR, to
    informacja o tej lokacie pojdzie do GIIF.

    Pzdr

    MS

  • 2. Data: 2007-10-26 19:19:21
    Od: "marek" <m...@o...pl>

    Oczywiscie, jesli przekroczysz lokata lub kilkoma 15 tys EUR, to
    informacja o tej lokacie pojdzie do GIIF.

    Pzdr

    możesz troszkę jaśniej , bo niebardzo zrozumiałem
    co to jest GIIF ?

  • 3. Data: 2007-10-26 19:34:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > informacja o tej lokacie pojdzie do GIIF.
    >
    > Pzdr

    > możesz troszkę jaśniej , bo niebardzo zrozumiałem

    Główny Inspector Nadzoru Finansowego. Tak to sie chyba nazywało.

  • 4. Data: 2007-10-27 13:00:15
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > Główny Inspector Nadzoru Finansowego. Tak to sie chyba nazywało.

    GIIF: Główny Inspektor Informacji Finansowej

  • 5. Data: 2007-10-27 17:42:52
    Od: "marek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > GIIF: Główny Inspektor Informacji Finansowej

    znalazłem jeszcze coś takiego na temat GIIF
    http://www.portfel.pl/pl/prawo/art2722-Transakcje_fi
    nansowe_pod_lupa_Glownego_Inspektora_Informacji_Fina
    nsowej.html

    ale to już chyba lekka przesada
    teraz to już mam strach wpłacić nawet kilkanaście tyś zł
    bo za chwilę będe musiał się tłumaczyć skąd mam tą kase !

  • 6. Data: 2007-10-28 05:42:01
    Od: roman k <K...@a...pl>

> [...]
    > teraz to już mam strach wpłacić nawet kilkanaście tyś zł
    > bo za chwilę będe musiał się tłumaczyć skąd mam tą kase !

    To jest choroba epidemiczna. Miałem szczątkowe konto
    oszczędnościowe w banku niemieckim. Za ubiegły rok uzuskałem
    "przychód" w postaci odsetek w wysokości 0,69 euro. Dostałęm z
    banku specjalne pismo z rozliczeniem i informacją, iż zgodnie
    z unijnymi przepiami informacja o moim dochodzie powędrowała
    do niemieckiego ministerstwa finansów, które z kolei prześle
    ją do polskiego ministerstwa finansów, celem skierowania do
    właściwego Urzędu Skarbowego (ciekawe ile wydadzą na
    znaczki?). Czekam więc co rano z niepokojem na panów
    wkominiarkach :)

    Roman K.