  • 1. Data: 2007-10-26 06:25:19
    Temat: Odbieram KK ING
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    witam

    odbieram dzisiaj kartę kredytową w ING banku

    nie mam tam zadnego konta i nie chcę mieć

    czy będę miał jakikolwiek dostęp do tej karty przez internet? jeśli tak to
    czy jest to płatne czy bezpłatne?

    dziękuję

  • 2. Data: 2007-10-26 06:33:47
    Temat: Re: Odbieram KK ING
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Józef Gołaś pisze:
> [...]
    >
    > nie mam tam zadnego konta i nie chcę mieć
    >
    > czy będę miał jakikolwiek dostęp do tej karty przez internet? jeśli tak to

    Automagicznego podglądu nie ma.
    Najtańszą i najsensowniejszą opcją jest założenie konta
    oszczędnościowego OKO, które nic nie kosztuje.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2007-10-26 16:56:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "yayco"

    > Automagicznego podglądu nie ma.
    > Najtańszą i najsensowniejszą opcją jest założenie konta
    > oszczędnościowego OKO, które nic nie kosztuje.

    i jak bedziesz mial konto OKO (oszczednosciowe), nawet z saldem 0
    to do niego przysluguje bezplatny dostep internetowy.

    Ja sobie jeszcze wykupilem VE przedpłaconą (eKarte - taką wyciętą)
    bo właśnie się pokazały w sprzedaży z terminem 24 mies.
    Ją też widać w internecie i jak sobie zasilisz konto to płacisz jak
    każdą
    debetową
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-10-26 17:39:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > Automagicznego podglądu nie ma.
    > Najtańszą i najsensowniejszą opcją jest założenie konta
    > oszczędnościowego OKO, które nic nie kosztuje.

    Dodajmy ze uruchomienie podgladu online KK nalezy liczyc raczej w
    tygodniach, a nie w dniach.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-26 17:47:23
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    > Dodajmy ze uruchomienie podgladu online KK nalezy liczyc raczej w
    > tygodniach, a nie w dniach.
    >

    > --
    > Mithos

    Ja majac juz wczesniej konto w ING wyrobilem sobie vise przedplacona i karta
    byla widzoczna online od razu gdy tylko wrocilem do domu.

  • 6. Data: 2007-10-26 20:16:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > Oczywiście jeżeli jesteśmy urodzonym pechowcem, którego żaden bank nie
    > lubi, z racji naszej uporczywej skargliwości.
    > W normalnych przypadkach trwa to 24 godziny. Co najwyżej.
    > MSPANC

    To raczej w jakichs bardzo wyjatkowych przypadkach trwa 24h. Przewaznie
    jest to wiele dni.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-10-26 20:18:10
    Od: yayco <y...@n...pl>

  • 8. Data: 2007-10-26 20:24:22
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > To raczej w jakichs bardzo wyjatkowych przypadkach trwa 24h. Przewaznie
    > jest to wiele dni.

    Ile razy Ci się to zdażyło?

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 9. Data: 2007-10-26 20:24:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    yayco pisze:

    > Oczywiście jeżeli jesteśmy urodzonym pechowcem, którego żaden bank nie
    > lubi, z racji naszej uporczywej skargliwości.
    > W normalnych przypadkach trwa to 24 godziny. Co najwyżej.
    > MSPANC

    Jestem drugim pechowcem - ponad miesiąc po 3 interwencjach (oddział i
    poczta wewn.)

    --
    Pete

  • 10. Data: 2007-10-26 20:26:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > Ile razy Ci się to zdażyło?

    Raz. Z tego co jednak czytalem na pbb to jednak jest to dostyc powszechne.

    --
    Mithos