  • 1. Data: 2007-10-26 07:37:29
    Temat: Citi Handlowy - przelewy wewnętrzne
    Od: Damianos <d...@g...com>

    Witam,

    Po 5 latach w mBanku postanowiłem przenieść się do innego banku
    (straszna sieczka się w mBanku zrobiła). Padło na Citi Handlowy. Mam
    jedno pytanie do osób które mają tam konta.
    Czy robiąc przelew wewnętrzny (czyli przelew z konta Citi na konto
    City ale do innej osoby) w Citi czekam na sesje elixir czy też dzieje
    się to "online" (taka funkcjonalność bardzo mi pasowała w mBanku)?

  • 2. Data: 2007-10-26 08:03:12
    Temat: Re: Citi Handlowy - przelewy wewnętrzne
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Paź, 09:37, Damianos <d...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Po 5 latach w mBanku postanowiłem przenieść się do innego banku
    > (straszna sieczka się w mBanku zrobiła).

    A co zle jest w mBanku?

    Bo ja z kolei zastanawiam sie nad przeniesieniem tam konta?

  • 3. Data: 2007-10-26 08:32:17
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    krzysztofsf pisze:

    > A co zle jest w mBanku?
    >
    > Bo ja z kolei zastanawiam sie nad przeniesieniem tam konta?

    Wszystko dobrze, do pierwszej wtopy. Czasami aż się chce iść do 'marmurka'

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 4. Data: 2007-10-26 08:49:08
    Od: Grzexs <g...@u...o2.pl>

    > Wszystko dobrze, do pierwszej wtopy. Czasami aż się chce iść do 'marmurka'

    mBank znany jest z całkowitej bezradności w sytuacjach nietypowych,
    niestandardowych i wykraczających.

    Grzexs

  • 5. Data: 2007-10-26 09:06:47
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Grzexs pisze:

    > mBank znany jest z całkowitej bezradności w sytuacjach nietypowych,
    > niestandardowych i wykraczających.

    I to niestety coraz więcej ludzi boli :-/
    Ogólnie nie można polegać tylko na mBank.

    --
    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 6. Data: 2007-10-26 09:21:50
    Od: el <e...@n...pl>

    Marcin Gondek pisze:

    > I to niestety coraz więcej ludzi boli :-/
    > Ogólnie nie można polegać tylko na mBank.

    ja narazie się nie zawiodłem. jestem w mbanku jakies 4 lata

  • 7. Data: 2007-10-26 10:59:29
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    Damianos <d...@g...com> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Po 5 latach w mBanku postanowi=B3em przenie=B6=E6 si=EA do innego banku
    > (straszna sieczka si=EA w mBanku zrobi=B3a). Pad=B3o na Citi Handlowy. Mam
    > jedno pytanie do os=F3b kt=F3re maj=B1 tam konta.
    > Czy robi=B1c przelew wewn=EAtrzny (czyli przelew z konta Citi na konto
    > City ale do innej osoby) w Citi czekam na sesje elixir czy te=BF dzieje
    > si=EA to "online" (taka funkcjonalno=B6=E6 bardzo mi pasowa=B3a w mBanku)?

    online