    Date: Sun, 28 Oct 2007 06:42:01 +0100
    From: roman k <K...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podatek belki

    > znalazłem jeszcze coś takiego na temat GIIF
    > http://www.portfel.pl/pl/prawo/art2722-Transakcje_fi
    nansowe_pod_lupa_Glownego_Inspektora_Informacji_Fina
    nsowej.html

    > ale to już chyba lekka przesada
    > teraz to już mam strach wpłacić nawet kilkanaście tyś zł
    > bo za chwilę będe musiał się tłumaczyć skąd mam tą kase !

    To jest choroba epidemiczna. Miałem szczątkowe konto
    oszczędnościowe w banku niemieckim. Za ubiegły rok uzuskałem
    "przychód" w postaci odsetek w wysokości 0,69 euro. Dostałęm z
    banku specjalne pismo z rozliczeniem i informacją, iż zgodnie
    z unijnymi przepiami informacja o moim dochodzie powędrowała
    do niemieckiego ministerstwa finansów, które z kolei prześle
    ją do polskiego ministerstwa finansów, celem skierowania do
    właściwego Urzędu Skarbowego (ciekawe ile wydadzą na
    znaczki?). Czekam więc co rano z niepokojem na panów
    wkominiarkach :)

    Roman K.