  • 1. Data: 2007-10-25 21:47:21
    Temat: podatek belki
    Od: "marek" <m...@o...pl>

    Witam

    mam takie pytanko
    mam "trochę" wolnej gotówki i chciałbym ją wpłacić do banku na jakąś lokatę
    na okres ok.1 roku. wiadomo że z naliczonych odsetek zostanie potrącony
    podatek belki do urzędu skarbowego , i teraz moje pytanie czy Bank
    powiadamia urząd skarbowy kto jest właścicielem konta z którego
    jest naliczony ten podatek czy nie .chodzi mi o to żebym nie musiał się
    tłumaczyć w urzędzie skarbowym skąd mam te pieniądze.

  • 2. Data: 2007-10-25 22:48:27
    Temat: Re: podatek belki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    marek wrote:
> [...]
    > jest naliczony ten podatek czy nie .chodzi mi o to żebym nie musiał się
    > tłumaczyć w urzędzie skarbowym skąd mam te pieniądze.

    nie powiadamia jeśli chodzi o odsetki.