    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podatek belki
    Date: Fri, 26 Oct 2007 05:11:00 -0700

    On 26 Oct, 00:48, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > nie powiadamia jeśli chodzi o odsetki.

    Nie powiadamia, ale za to juz niedlugo pod rzadami nowej ustawy o
    zapobieganiu praniu pieniedzy, finansowaniu terroryzmu i wprowadzaniu
    do obrotu srodkow z nieujawnionych zrodel dochodu Bank moze Cie
    zapytac, skad masz te pieniazki. A jesli Twoje odp nie beda wiarygodne
    lub odmowisz jej udzielenia, zmuszony bedzie nie tylko odmowic ich
    przyjecia, ale rozwiazac wszystkie inne umowy z Toba, a nawet zamrozic
    Twoje srodki.

    Oczywiscie, jesli przekroczysz lokata lub kilkoma 15 tys EUR, to
    informacja o tej lokacie pojdzie do GIIF.

    Pzdr

    MS