  • 21. Data: 2005-10-08 11:47:18
    Temat: Re: po co komu kk
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 08 Oct 2005 10:15:50 +0200, Andrzej napisał(a):

    > No, to trzeba by ciągle uważać żeby nie przekroczyć stanu konta a poza tym
    > zwykle płaci się 2% za każdą transakcję, podczas gdy debetowe 0%.

    nie płaci się żadnych 2% przy KK o ile nie brałeś jakiś extra cudów
    ubezpieczeń :)

    --
    pozdrawiam,

  • 22. Data: 2005-10-08 11:49:12
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > KK z ekstra oplatami jak w PKOBP lub Citi pobierają zwykle kasę za
    > "ubezpieczenie" ale np takie KK jak w BZWBK lub RaiffeienBank są
    > zupelnie darmowe, jak sie je splaca w terminie :-)

    nie licząc opłaty za wydanie

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2005-10-08 12:16:12
    Od: "gg" <np. osoba@microsoft.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Opalski" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > gg <np. osoba@microsoft.com.pl> napisał(a):
    > Nie strasz mnie! Oby nie każde dziecko, oby nie moje. Pozostaje mi mieć
    > nadzieję, że moja pociecha będzie potrafiła radykalnie lepiej kalkulować
    > niż
    > autor tej wypowiedzi.

    jeżeli tak zle zyczysz swojemu dziecku - Twoja sprawa

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 24. Data: 2005-10-08 13:33:13
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    gasper <g...@p...comp> w wiadomości
    news:news:di8bnq$jpl$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > nie licząc opłaty za wydanie

    Nie licząc, bo są darmowe. Przynajmniej BZWBK, Raifiego nie badałem.

    --
    Konrad J. Brywczyński Bus station is the place where bus stops.
    k...@b...tk Trainstation is the place where train stops.

  • 25. Data: 2005-10-08 20:48:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    > 2005-10-07 19:36- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > rezist.com, gdy pisał(a):

    > Będziemy się licytować? Ok. Niedawno żona dostała u Olsena (taka sama
    > k.k.) 20%. Ktoś da więcej?

    Samsonite - 30% :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2005-10-08 21:53:54
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał w
    wiadomości
    t003.jasien.net...
    > Nie licząc, bo są darmowe. Przynajmniej BZWBK, Raifiego nie badałem.

    ALE tylko pierwsza karta - za wznowienie juz trzeba placic

  • 27. Data: 2005-10-09 03:59:34
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > ALE tylko pierwsza karta - za wznowienie juz trzeba placic

    po co wznawiać. zawsze (co roku) można mieć pierwszą kartę ;)

    janke

  • 28. Data: 2005-10-09 12:04:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Oct 2005 23:53:54 +0200,
    osoba podpisana: gasper <g...@p...comp>
    napisała:
    > Użytkownik "Konrad Brywczyński" <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ> napisał w
    > wiadomości
    t003.jasien.net...

    > ALE tylko pierwsza karta - za wznowienie juz trzeba placic

    Nie trzeba.
    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 29. Data: 2005-10-09 20:19:30
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    > Nie trzeba.

    mam w BZ WBK i muisałem zaplacic...

  • 30. Data: 2005-10-10 05:11:25
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Oct 2005 22:19:30 +0200,
    napisała:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mam w BZ WBK i muisałem zaplacic...
    Bo pewnie nie chciałeś zlikwidować. Ja powiedziałem tylko co, że chcę
    zlikwidować, a pan od razu w dpowiedzi "To możemy panu zaoferować brak
    rocznej opłaty za kolejny rok" :-) Owszem nie jest to tak wygodne i
    "czyste" jak w BPH (hmm, i ja naprawdę chwalę BPH ??) czy ING, ale nie trzeba.

    KJ

    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr
    fortune: Segmentation violation -- Core dumped